راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
ساعات پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی افزایش یافت
پیرو درخواست تشکلهای بخش خصوصی و بهمنظور تسهیل فضای کسبوکار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم، ساعات پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)؛ طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکلهای تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار میشود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ بود، از ابتدای خردادماه به ساعت ۸ الی ۱۷ افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد. همچنین کاربران میتوانند برای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس سامانه اینماد به شماره ۵۴۶۰۴۰۰۰ -۰۲۱ تماس بگیرند.