راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت فن‌آوا کارت در استان زنجان دعوت به همکاری می‌کند

شرکت فن‌آوا کارت به‌صورت سهامی عام، با هدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن‌آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

شرکت فن‌آوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن‌آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن‌آوا در اختیار فن‌‌آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقا پیدا کرد. در حاضر شرکت فن‌آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک‌های معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایران‌زمین، مسکن، پست‌بانک، آینده، حکمت ایرانیان، توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ به‌عنوان یکصد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یکصد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیت‌های وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «ر کارت» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج‌ شده است.

شرکت فن‌آوا کارت، مجری ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی با هدف توسعه و گسترش فعالیت خود، از اشخاص حقوقی مجرب و توانمند در حوزه بازاریابی و پشتیبانی ابزارهای پرداخت در زمینه پایانه‌های فروشگاهی در استان دعوت به همکاری می‌کند. 

شرایط مورد نیاز: 

  •  دفتر نمایندگی در مرکز استان  
  • نیروی کار دفتری  
  • بازاریاب و گروه پشتیبانی واجد شرایط و باسابقه
  • ارائه تضامین بانکی مورد نیاز بابت حسن انجام کار   
  • سابقه کار مرتبط قابل ارائه بین 2 تا 5 سال  
  • ارسال نام و مشخصات پروژه‌های انجام‌شده توسط اکیپ مربوطه 
  • ارائه رضایت‌نامه‌های شغلی از مشتریان

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود را با ذکر توضیحات به نشانی sh.farman@fanavacard.ir ارسال کنند.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    خدا وکیلی به ریالی نمی ارزد شرکت نا مبارکتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.