راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه‌چیز درباره خرید اقساطی با طرح پایا اعتبار در ازکی‌وام

معمولاً وقتی درباره خرید اقساطی صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، داشتن ضامن و در صف ماندن‌های طولانی برای دریافت تسهیلات است. درصورتی‌که خرید اقساطی این روزها با وجود پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات اعتباری ساده‌تر از قبل شده است. ازکی‌وام یکی از کسب‌وکارهای فعال در زمینه‌ اعتباردهی آنلاین است که در این مسیر تلاش کرده فرایندهای پیچیده را برای دریافت اعتبار و خرید اقساطی آسان کند.

به گزارش روابط عمومی ازکی ‌وام، اولین ویژگی مهمی که ازکی‌وام با ارائه آن برای کاربران توانسته فرایند دریافت اعتبار را ساده‌تر کند، دریافت اعتبار به‌صورت غیرحضوری است. ویژگی که سرعت ارائه اعتبار به کاربران را چند برابر کرده است. ویژگی بعدی این است که افراد در ازکی‌وام نیازی به ارائه ضامن ندارند. آن‌ها با داشتن چک یا سفته الکترونیکی می‌توانند به میزان دلخواهشان اعتبار دریافت کنند.

ازکی‌وام در طول فعالیت خود به ارائه یک طرح اعتباری بسنده نکرده و انواع طرح‌های اعتباری را با ویژگی‌های مختلف برای کاربران فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند متناسب با شرایط خود هرکدام از آن‌ها را برگزینند. یکی از طرح‌های اعتباری ازکی‌وام طرح «پایا اعتبار» است. از آنجایی که این طرح متقاضیان زیادی برای دریافت دارد، مزایا و نحوه دریافت آن را در این مقاله توضیح داده‌ایم.


طرح پایا اعتبار چیست؟


پایا اعتبار یکی از طرح‌های اعتباری ازکی‌وام است که با همکاری لیزینگ پایا اعتبار از اسفندماه ۱۴۰۰ در این مجموعه راه‌اندازی شد. این طرح درحال‌حاضر تا سقف ۵۰ میلیون تومان به افراد اعتبار ارائه می‌دهد. دریافت اعتبار در این طرح نیازی به ضامن ندارد و کافی است افراد یک برگ چک صیادی جدید (بنفش) به‌عنوان ضمانت ارائه دهند. برای دریافت این اعتبار نیازی به مراجعه حضوری نیست و افراد می‌توانند درخواست خود را از طریق پنل ازکی‌وام ثبت کنند. پس از آن به‌راحتی می‌توانند از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام کالاهای خود را به‌صورت اقساطی بخرند.


شرایط طرح پایا اعتبار


  • حداقل میزان خرید ۵ میلیون و حداکثر میزان خرید ۵۰ میلیون تومان
  • بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ ماهه
  • نحوه پرداخت اقساط به‌صورت ارائه یک چک بنفش به ازای هر سه ماه (چک‌ها در ابتدا دریافت می‌شود)

مدارک لازم برای دریافت طرح پایا اعتبار

مدارک هویتی:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
  • تصویر چک صیادی جدید (به نام شخص اعتبارگیرنده)

مدارک شغلی:

  • کارمندان:‌ فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار
  • مشاغل آزاد: جواز کسب

ازجمله مزایایی که این طرح برای کاربران فراهم کرده بازپرداخت در بازه‌های طولانی‌مدت (۱۲ و ۱۸ ماهه) است. البته ازکی‌وام می‌تواند این ظرفیت را تا بازه ۲۴ ماه نیز برای کاربران در آینده فراهم کند تا متقاضیان دغدغه کمتری برای پرداخت اقساط داشته باشند.

با توجه به مواردی که ذکر شد افراد می‌توانند برای خرید اقساطی کالا تا سقف ۵۰ میلیون تومان در این طرح، اعتبار دریافت کنند. اعتبار دریافتی در فروشگاه‌های همکار با ازکی‌وام قابل‌استفاده است. درحال‌حاضر این فروشگاه‌ها در دسته‌های متنوع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی و برخی کالاهای تخصصی مانند محصولات ورزشی و سازهای موسیقی در حال فعالیت هستند.


مراحل خرید اقساطی در طرح پایا اعتبار


برای دریافت این اعتبار افراد کافی است به سایت ازکی‌وام مراجعه کرده و با واردکردن شماره موبایل خود ثبت‌نام کنند. در ادامه لازم است با تکمیل اطلاعات هویتی و خوداظهاری، انجام اعتبارسنجی و بارگذاری تصویر مدارک (مدارک هویتی و چک) درخواست اعتبار دهند. ازکی‌وام اطلاعات فرد را بررسی کرده و در صورت تأیید درخواست، قرارداد امضاشده و چک‌های او را تحویل می‌گیرد. اعتبار فرد پس از این مرحله در سریع‌ترین زمان ممکن افزایش می‌یابد و می‌تواند خرید خود را نهایی کند.

در ازکی‌وام طرح‌های دیگری نیز وجود دارد که در نحوه تخصیص اعتبار و شرایط با هم تفاوت دارند. به‌عنوان مثال در اعتباردهی خرد افراد اگر قصد خرید سبدهای کوچک‌تری از کالاها مانند پوشاک، سفر و بیمه دارند می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند و هزینه آن را در ماه بعد بپردازند. این طرح به‌زودی به ازکی‌وام اضافه خواهد شد. درواقع ازکی‌وام به‌عنوان پلتفرم حوزه لندتک همواره سعی دارد راه‌حل‌های هوشمندانه‌ای به مشتریان در راستای آسان‌تر کردن مراحل پیچیده اعتباردهی با کمک بازیگران این عرصه ارائه دهد تا مسیر توسعه این صنعت نیز تسریع یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.