راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرتقوی رمزینکس با امکان محاسبه روزانه سود و زیان کیف پول راه‌اندازی شد / مشاهده تاثیر نوسانات روزانه بازار بر حساب کاربر

پنج سال از فعالیت رمزینکس به‌عنوان صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌گذرد. این پلتفرم بیش از 130 بازار را پوشش می‌دهد و تاکنون امکانات متفاوتی مانند امنیت بالای حساب کاربری، ورود دو مرحله‌ای و خرید و فروش راحت با امکان تعیین حد سود و زیان را در اختیار کاربرانش قرار داده است. به‌تازگی نیز امکان جدیدی به نام پرتفوی یا پنل محاسبه‌ سود و زیان کیف پول، به این پلتفرم اضافه شده است. پرتفوی رمزینکس به کاربران توانایی مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه می‌دهد، در پنل محاسبه سود و زیان کاربران مقدار دارایی در بازه‌های زمانی، مقدار و درصد تغییرات سود و زیان، موجودی کیف پول به تفکیک نماد، موجودی، ارزش ریالی و درصد دارایی هر کوین را مشاهده می‌کنند.  

پرتفوی رمزینکس با محاسبه جداگانه نوسانات بازار، سود و زیان کیف پول کاربران را در بازه‌های زمانی متفاوت نشان می‌دهد. مثلاً اگر بیت‌کوین در بازارهای جهانی پنج درصد افزایش قیمت پیدا کند، کیف پول کاربر هم پنج درصد سود را نشان می‌دهد. پرتفوی رمزینکس، بعد از محاسبه نوسانات کوین‌های موجود در کیف پول در ساعت 00:00 هر روز نمایش می‌دهد که یک کاربر طی 24 ساعت گذشته چقدر سود یا ضرر کرده است.

رمزینکس با در نظر گرفتن اهمیت میزان و درصد سود و زیان روزانه برای سهامداران خرد و تریدرها، برای محاسبه پرتفوی و اعلام وضعیت حساب از چهار نمودار استفاده کرده است؛ یکی از نمودارها،  نمودار دایره‌ایست که نشانگر درصد هر رمزارز در کیف پول است (به عبارتی ساده‌تر؛ هرکدام از کوین‌ها چند درصد از کیف پول کاربر را تشکیل می‌دهند).


نمودار بعد، نشان دهنده میزان دارایی فرد در بازه‌های زمانی متفاوت است. نمودار دیگر به کاربران نشان می‌دهد که در تک‌تک روزهای ماه قبل یا هفته قبل چه مقدار سود و یا زیان اتفاق افتاده است. نمودار چهارم نیز، نمودار درصد تغییرات است که مانند سایر نمودارهای پرتفوی بازه‌های زمانی هفت و 30 روزه را به تفکیک هر روز بررسی می‌کند.


تمامی اعداد پرتفوی رمزینکس به دو صورت ریال و تتر واحد پول کریپتویی قابل‌نمایش هستند و کاربر انتخاب می‌کند که دارایی‌اش را با چه واحدی مشاهده کند. کاربران از طریق عدد موجود در کیف پول به پرتفوی و نمودارها دسترسی پیدا می‌کنند.

کاربران باید این موضوع را در نظر بگیرند که واریز و برداشت از حساب به معنای سود و زیان نیست، از نگاه رمزینکس سود و زیان حالتی است که قیمت کوین‌ها در بازار جهانی کاهش و افزایش پیدا کنند و درنتیجه آن موجودی کیف پول افراد هم دستخوش تغییر شود.
پرتفوی از طریق سایت، نسخه اندروید و نسخه IOS اپلیکیشن رمزینکس قابل فعالسازی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.