راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز ، پالایش و پتروشیمی / کارت‌خوان چندمنظوره سوخت معرفی شد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای معرفی محصولاتش در حوزه سوخت و انرژی حاضر شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه بانک ملی ایران در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران غرفه 2006،‌ مستقر بود. این شرکت در حوزه روش‌های پرداخت در سوخت‌گیری و همچنین معرفی محصولاتی که با پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا توسط متخصصان و مهندسان مجهز شده در نمایشگاه حاضر شد.


پشتیبانی کارت سوخت و کارت‌بانکی در یک دستگاه


یکی از مهم‌ترین محصولات سداد کارت‌خوان چندمنظوره سوخت است. کارت‌خوان چندمنظوره سداد برای جایگاه‌های سوخت طراحی شده تا معضلات رایج در فرایند سوخت‌گیری را به شکلی هوشمندانه برطرف کند. این کارت‌خوان با بیشترین میزان دسترسی به شبکه بانکی و سامانه هوشمند سوخت، انواع مسیرهای ارسال و دریافت اطلاعات را در اختیار دارد و همواره پرسرعت‌ترین آن‌ها را انتخاب می‌کند و تحت هر شرایطی راهی برای متصل ماندن دارد.

بنا بر اعلام شرکت پرداخت الکترونیک سداد، یکی از قابلیت‌های کارت‌خوان چندمنظوره سوخت پشتیبانی کارت سوخت و کارت‌بانکی است. این کارت‌خوان همچنین امکان ارتباط با سامانه هوشمند سوخت، پردازش تراکنش‌ها و نمایش اطلاعات را به‌صورت هم‌زمان بدون کاستن از سرعت عملیات فراهم می‌کند. سداد اعلام کرده که زیرساخت‌ها و قطعات پیشرفته و روزآمد زمینه‌ساز سرعت فوق‌العاده این کارت‌خوان در جایگاه‌های سوخت است.


سداد باید همسو با شبکه بانکی حرکت کند


حسن مونسان عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران با حضور در غرفه این بانک در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم در آن حضور دارد، بازدید کرد. به گفته او، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه پرداخت سوخت نقش کلیدی دارد و باید با ایجاد تحول در خدمات و محصولات، همگام و همسو با شبکه بانکی حرکت کند.

مونسان در جریان این بازدید به تفاهم‌نامه ‌همکاری یک ماه قبل میان مدیرعامل بانک ملی ایران و وزیر نفت اشاره کرد و گفت: «حوزه نفت، گاز و انرژی یکی از حوزه‌های کلیدی کشور محسوب می‌شود. بانک ملی ایران آمادگی خود را برای کمک هرچه بهتر در این حوزه اعلام کرده است.»

حسن مونسان

او خاطرنشان کرد: «در بخش پرداخت الکترونیک و خدمات الکترونیکی که می‌توانیم از طریق آن نقشی مؤثر در شرکت نفت داشته باشیم، کمی عقب هستیم. باید این فاصله را که طی یک دهه گذشته ایجاد شده، جبران کنیم و با ورود به این حوزه خدمات ارزنده و خوبی به شرکت نفت و پالایش ارائه دهیم. شرکت سداد در حوزه پرداخت سوخت نقش کلیدی دارد و باید با ایجاد تحول در خود، همگام و همسو با شبکه بانکی حرکت کند.» به گفته او، بسترهای حضور هرچه بهتر و بیشتر بانک ملی ایران در حوزه سوخت و انرژی در حال آماده‌شدن است.

مونسان با اشاره به اینکه «تولید، اشتغال، دانش‌بنیان» که شعار امسال است، نقشه راه حرکت همه مجموعه‌های کشور از جمله بانک ملی ایران است، گفت: «شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بخش نازل‌ها و سیستم نرم‌افزاری حرکت خوبی داشته اما این شرکت باید برنامه منحصربه‌فردی ارائه دهد تا در حوزه توزیع سوخت ورود یافته و بتواند بازار را از آن خود کند.»


بازدید معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران از غرفه


علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی، جمعه 21 اردیبهشت از غرفه سداد در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد. ماهیار در این نمایشگاه، در جریان تازه‌ترین اقدامات و محصولات ارائه شده از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در زمینه تراکنش‌های مربوط به پرداخت الکترونیک بهای سوخت قرار گرفت‌. معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران همچنین از تازه‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در خصوص طرح وزارت اقتصاد در راستای اصلاح هدفمندسازی یارانه‌‌ها و عدالت‌محور بودن توزیع سوخت و پرداخت با این مبنا، بازدید کرد.

علیرضا ماهیار

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی که از 23 تا 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، میزبان 1200 شرکت داخلی و 44 شرکت خارجی خواهد بود. از مجموع 44 شرکت‌ خارجی حاضر در این نمایشگاه، 13 شرکت خارجی، 12 شرکت نمایندگی خارجی و 19 شرکت داخلی ارزی– ریالی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.