راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه هجدهم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزها است که هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالین حوزه و رویدادهای مهم پیش‌روی رمزارزها است.

نسخه هجدهم کریپتو داشبورد به بررسی جایگاه کریپتو در اقتصاد کلان پرداخته و عوامل اقتصادی تأثیرگذار روی بازار کریپتو را بررسی کرده. در این نسخه همچنین پروژه میرور پروتکل به عنوان یکی از پروژه‌های فعال در حوزه دارایی‌های مصنوعی معرفی شده است.

در ادامه به دید بلند مدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین وسود و ضرر هولدرهای بیت‌کوین پرداخته شده و شاخص‌های مهم بازار را از نظر تکنیکال مورد بررسی قرار گرفته. در کنار تمامی موارد ذکر شده واچ لیستی از ارزهای با پتانسیل رشد بالا تهیه شده، که دارای ستاپ معاملاتی و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم را در این نسخه گردآوری شده، در ادامه مطالب این نسخه، مصاحبه‌ای با محمدباقر ظروفچی انجام گرفته است. مخاطبان این نشریه می‌توانند از دانش او در حوزه اقتصاد کلان بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.