راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شماره چهل‌و‌هفتم کارنگ به همراه شماره هفدهم رمزارز منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به چهل‌وهفتمین شماره خود رسید. تازه‌ترین شماره کارنگ با عکس جلدی از امین آقاجانی، مدیر بازاریابی توسعه کسب‌و‌کار نئو بانک بانکینو منتشر شده که با گفت‌و‌گویی مفصل همراه است.

در این گفت‌و‌گو آقاجانی با اشاره به‌ اضافه‌شدن سرویس سرمایه‌گذاری به این کسب‌وکار گفته که آن را به تلفیقی از ابزارهای بانکی و سرمایه‌‌گذاری برای کاربرانش تبدیل خواهد کرد.

کارنگ در شماره چهل‌وهفتم خود گزارش‌ها و تحلیل‌های متنوعی درباره مهم‌ترین اتفاقات و تحولات اکوسیستم نوآوری کشور منتشر کرده، از جمله به بحث داغ انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی پرداخته که در هفته گذشته با بازدید ائتلاف تاد و نشست خبری تپسی وارد فاز جدیدی شده است. ائتلاف تاد که چهره‌هایی چون مدیرعامل اسنپ در آن حضور دارند، به شیراز رفتند تا رأی شهرستان‌ها را هم داشته باشند و جبهه مقابل هم‌ با نشست خبری تندوتیز میلاد منشی‌پور  برگزار شد که در آن یک‌ بار دیگر تخلفات و مشکلات اتحادیه در دوره قبل توسط منشی‌پور بازخوانی شد. به نظر می‌رسد در روزهای آتی و تا روز برگزاری این انتخابات باز هم شاهد خبرها و تحلیل‌های دیگری از طرف‌های درگیر در آن باشیم.

کارنگ همچنین در گفت‌وگویی با مهدی خادمی‌مقدم، هم‌بنیان‌گذار پیک‌هاب که از اسپید تا پیک‌هاب تجربه چند سال کار در صنعت لجستیک را دارد، به آمار و ارقام این بازار 70 هزار میلیارد تومانی پرداخته است؛ بازاری که به نظر می‌رسد از تیپاکس تا پادرو و بسیاری کسب‌وکار ریزودرشت دیگر برای آن برنامه‌های زیادی دارند.

در ضمیمه رمزارز شماره هفدهم هم که به‌عنوان رسانه رسمی اکوسیستم رمزارزی ایران هر هفته منتشر می‌شود، چهره اصلی آرش فروزان‌اعلا است که از چهره‌های شناخته‌شده اکوسیستم رمزارزی کشور است. وی در گفت‌و‌گو با «رمزارز» به آسیب‌شناسی این حوزه پرداخته و به این سؤال پاسخ داده که اگر از سوی رگولاتورهای داخلی تصمیم‌های تندی گرفته شود، چه بر سر این زیست‌بوم خواهد آمد. او توصیه کرده رگولاتور اجازه دهد دوره گذار کسب‌وکارهای رمزارزی کشور طی شود تا بلوغ مورد نظر حاصل شود.

رمزارز هفدهم در گزارش‌ها و تحلیل‌های متنوعی به ماجرای ورود سلبریتی‌های سینما و تلویزیون به حوزه رمزارزها و خطرات آن‌، هم برای کاربران ایرانی و هم کسب‌وکارهای رسمی پرداخته است. ماجرای تبلیغ ملیکا شریفی‌نیا برای یک چهره اینستاگرامی دست‌مایه تحلیل‌هایی شده که حرف اصلی آنها این است که ورود افراد ناآشنا و صرفاً شناخته‌شده می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری به کسب‌وکارهای واقعی و رسمی بزند و کلیت این فضا را برچسب‌دار کند.

کارنگ و رمزارز را می‌توانید به‌صورت رایگان از طریق سایت آن بخوانید و نسخه پی‌دی‌اف‌ آن را دریافت کنید. برای دریافت نسخه چاپی به‌صورت هفتگی هم کافی است از طریق فروشگاه راه‌ پرداخت مشترک کارنگ شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.