راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت‌نام و پرداخت آزمون‌های خارجی در سایت اول‌پرداخت

این روزها به‌صورت مکرر با واژه مهاجرت و مؤسساتی که در این زمینه خدمات ارائه می‌دهند، روبه‌رو می‌شویم. در واقع به‌دلیل تقاضای بالای افراد برای مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر، مؤسسات بسیاری به وجود آمده‌اند که با ارائه خدماتی، قصد دارند تا بخشی از این فرایند را بهبود ببخشند.

به گزارش روابط عمومی اول‌پرداخت، تعداد بسیاری از دانشجویانی که از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند و قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند یا افرادی که به روش‌های دیگر قصد مهاجرت دارند؛ برای آنکه بتوانند در دانشگاه مورد نظر خود پذیرش بگیرند یا اقامت خود را دریافت کنند؛ نیاز دارند تا مدارک زبان و تحصیلی خود را پس از گذراندن آزمون‌هایی خاص دریافت کنند.

 این آزمون‌ها به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر فرد با توجه به نیاز خود، می‌تواند در آنها شرکت و فرایند اخذ اقامت و پذیرش خود را آسان‌تر کند. اگر علاقه‌مند به شرکت در این آزمون‌ها هستید، بهتر است بدانید که یکی از دغدغه‌های افراد برای شرکت در این آزمون‌ها، نحوه پرداخت هزینه‌های مربوط به آنهاست.

سایت اول‌پرداخت، به‌عنوان یکی از معتبرترین سامانه‌های پرداختی و ثبت‌نام در آزمون‌های خارجی، امکانات پرداخت این آزمون‌ها را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است. در ادامه این مطلب به‌طور کامل، آزمون‌هایی که توسط سایت اول‌پرداخت پشتیبانی می‌شوند، معرفی شده است.


کدام آزمون‌های بین‌المللی توسط سامانه اول‌پرداخت پشتیبانی می‌شوند؟


هنگامی که اقدام به کسب اطلاع در زمینه مهاجرت می‌کنید؛ متوجه خواهید شد که برای این کار آزمون‌های بین‌المللی علمی بسیاری وجود دارد که با توجه به روش مهاجرت خود باید در آنها شرکت کنید. با این حال آزمون‌های زبان‌های خارجی، به‌ویژه زبان انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و در ایران نیز متقاضیان بیشتری دارند.

در حال حاضر، اغلب این آزمون‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند. برخی از آنها حتی مراحلی مانند ثبت‌نام، شرکت در آزمون و دریافت نتیجه آزمون را نیز به‌صورت آنلاین تدارک می‌بینند و برخی دیگر نیز تنها بخشی از فرایند را به‌صورت آنلاین و بخشی دیگر را به‌صورت آفلاین برگزار می‌کنند.

اصلی‌ترین آزمون‌هایی را که برای مهاجرت لازم است، می‌توانید از طریق اول‌پرداخت ثبت سفارش کرده و در آنها شرکت کنید.


ثبت درخواست پرداخت آزمون‌های خارجی در سایت اول‌پرداخت


علاقه‌مندانی که قصد ادامه تحصیل و کار در کشورهای خارجی را دارند، با شرکت در آزمون‌های معتبر بین‌المللی می‌توانند شانس قبولی خود را در دانشگاه مورد نظر یا احتمال موفقیت در کسب ویزای خود را بالاتر ببرند.

همچنین برخی از آزمون‌ها به جهت تعیین سطح یا معادل‌سازی مدارک انجام می‌گیرد که با شرکت در آنها دیگر نیازی نیست تا در کشورهای مطرح دنیا، کسب‌وکار خود را از صفر شروع کنید و می‌توانید از ادامه راه خود به فعالیت‌تان ادامه دهید.

 برای شرکت در این آزمون‌های معتبر، شما نیاز به پرداخت هزینه‌هایی دارید که باید از طریق ویزاکارت، مسترکارت یا پی‌پال، اقدام کنید. همان‌طور که می‌دانید این سرویس‌های پرداخت در ایران قابل استفاده نیستند و همین امر باعث شده تا پرداخت هزینه آزمون‌ها برای دانشجویان و مهاجران ایرانی، به یک دغدغه بزرگ تبدیل شود.

سایت اول‌پرداخت، به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین سرویس‌های پرداخت آنلاین و بین‌المللی، اقدام به ارائه سرویس پرداخت آزمون‌های خارجی کرده است. از جمله آزمون‌های معتبری که می‌توانید از سرویس اول‌پرداخت اقدام به پرداخت هزینه‌های آنها کنید، عبارت‌اند از:


آزمون تافل چیست و چگونه برگزار می‌شود؟


به احتمال زیاد تاکنون با نام آزمون تافل برخورد کرده‌اید. نام این آزمون در زبان انگلیسی TOEFL است و مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language است. آزمون تافل از معتبرترین و مطرح‌ترین آزمون‌های جهان است که به‌صورت رسمی در بسیاری از کشورهای دنیا برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری آزمون تافل، سنجش سطح زبان انگلیسی افرادی است که قصد مهاجرت و تحصیل در کشورهای خارجی را دارند.

آزمون تافل دارای نمره‌بندی‌هایی است که متقاضیان با کسب نمرات قبولی در این آزمون این فرصت را دارند تا بتوانند به بیش از 9 هزار دانشگاه در سراسر دنیا درخواست دهند و در نهایت پذیرفته شوند.

در صورتی که متقاضی شرکت در آزمون تافل هستید، بهتر است بدانید این آزمون در ایران به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود و بر خلاف آزمون آیلتس که آن هم مخصوص زبان انگلیسی است و بخش‌های مختلف آن در روزهای مجزا برگزار می‌شود، تمامی بخش‌های آزمون تافل اعم از Speaking و Listening در یک روز برگزار می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مدت‌زمان این آزمون به‌صورت تقریبی در حدود سه ساعت است و شرکت‌کنندگان در بین آزمون یک فرصت 10دقیقه‌ای برای استراحت خواهند داشت. برای ثبت‌نام آزمون تافل، می‌توانید هم‌اکنون از سایت اول‌پرداخت اقدام کنید.


آزمون آیلتس


آیلتس (IELTS) که برگرفته از سرواژگان International English Language Testing System به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از آزمون‌های مورد قبول و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود.

آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس با تافل، باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون، اولویت‌بندی داشته باشند.

این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.


آزمون پرومتریک


Prometric یکی دیگر از کمپانی‌های خارجی است که در زمینه برگزاری انواع آزمون‌های خارجی در زمینه‌های مختلف فعالیت دارد. این مؤسسه با برگزاری آزمون‌های اختصاصی در زمینه‌های مختلف ارزشیابی دقیقی به مؤسسات متقاضی نیروی کار ارائه می‌دهد.

با شرکت در آزمون‌های مختلفی که توسط این مرکز برگزار می‌شود، برای مهاجرت از طریق ویزای کار، شانس بیشتری خواهید داشت! همان‌طور که گفته شد، Prometric یکی از مؤسساتی است که در بیش از ۱۸۰ کشور در سطح جهان، آزمون‌های متنوعی برگزار می‌کند. به عبارت دیگر شما می‌توانید در آزمون‌های مختلفی که توسط این مؤسسه پشتیبانی می‌شوند، ثبت‌نام کرده و در یکی از مراکز برگزاری آزمون، شرکت کنید.

از جمله کشورهایی که در آسیا این آزمون را برگزار می‌کنند، می‌توان به کشورهای مالزی، نپال، چین، فیلیپین، قطر، عمان و سنگاپور اشاره کرد. در حال حاضر آزمون‌هایی که توسط این مرکز برگزار می‌شوند، بسیار جامع بوده و در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند آموزشی، پزشکی، مالی، فناوری اطلاعات و… قرار می‌گیرند.

جالب است بدانید که در چند سال اخیر برای مهاجرت از طریق ویزای کار به کشورهای مختلف، به یکی از گواهی‌نامه‌های این مؤسسه نیاز دارید.


دولینگو


دولینگو یک وب‌سایت و برنامه تلفن همراه آمریکایی برای یادگیری زبان است. کاربران متناسب با زبان مقصد خود، با مهارت‌های خاص برای تمرین واژگان، گرامر و تلفظ با استفاده از تکرار آموزش می‌بینند. تمرین‌های مربوط به مهارت‌ها می‌تواند شامل ترجمه نوشتاری، درک مطلب، درک گفتاری و تمرین‌های داستان کوتاه باشد. از ژوئن ۲۰۲۱، «دولینگو» ۱۰۳ دوره زبان مختلف را به ۴۰ زبان ارائه می‌دهد.

دولینگو بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ثبت‌شده دارد. این شرکت از مدل فریمیوم استفاده می‌کند؛ برنامه و وب‌سایت بدون پرداخت هزینه در دسترس هستند، اگرچه دولینگو خدمات ممتازی را نیز با پرداخت هزینه ارائه می‌دهد. دولینگو محبوب‌ترین پلتفرم یادگیری زبان و پردانلودترین برنامه آموزشی در جهان است.

مأموریت این شرکت این است که آموزش را رایگان، سرگرم‌کننده و در دسترس همگان قرار دهد. دولینگو طوری طراحی شده‌ که شبیه یک بازی است و از نظر علمی مؤثر بودن آن ثابت شده‌ است. این شرکت علاوه بر پلتفرم اصلی خود، آزمون انگلیسی دولینگو را نیز پیشنهاد داده است؛ یک گزینه معتبر و مقرون‌به‌صرفه برای صدور گواهینامه زبان که توسط هزاران مؤسسه پذیرفته شده‌ است.

یادگیری با دولینگو سرگرم‌کننده است و تحقیقات نشان می‌دهد که نتایج راضی‌کننده و مثبتی داشته است. با درس‌های سریع و کوچک، امتیاز کسب می‌کنید و سطوح جدیدی را شروع می‌کنید و از حالت قفل درمی‌آورید. در عین حال مهارت‌های ارتباطی در دنیای واقعی را به دست می‌آورید.

دوره‌های دولینگو به‌طور مؤثر و کارآمد مهارت‌های خواندن، گوش‌دادن و صحبت‌کردن را آموزش می‌دهد. دولینگو با ویژگی‌های شبیه بازی، چالش‌های جالب و جغدی به نام Duo (لوگو نرم‌افزار)، ایجاد عادت به یادگیری زبان را آسان کرده است.

در این نرم‌افزار با ترکیب بهترین‌های هوش مصنوعی و علوم زبان، درس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما کمک کنند تا در سطح و سرعت مناسب یاد بگیرید. در دولینگو یادگیری مؤثر است و خسته‌کننده نیست.

شما می‌توانید برای ثبت‌نام در آزمون دولینگو از سایت اول‌پرداخت استفاده کنید. تمامی آزمون‌های گفته‌شده با پرداخت ویزاکارت و مسترکارت توسط اول‌پرداخت انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.