راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوج کوین به ۱۸۰۰خودپرداز صرافی بیت‌کوین آمریکا متصل شد

از این پس می‌توان ارز دیجیتال دوج‌کوین را در دستگاه‌های خودپردازی که توسط صرافی ارز دیجیتال «بیت‌کوین آمریکا» اداره می‌شود معامله کرد.

به گزارش کوین‌دسک، دوج‌کوین یک روز پس از اینکه صرافی ارز دیجیتال «بیت‌کوین آمریکا» اعلام کرد که قصد دارد با بیش از 1800 دستگاه خودپرداز در 31 ایالت آمریکا از این ارز دیجیتال پشتیبانی کند، قیمت آن به بالاترین سطح یک‌ماهه خود رسید.

به همین دلیل قیمت دوج‌کوین در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافت و در ساعتی از روز به 0.141 دلار رسید. این عدد بالاترین قیمت دوج‌کوین از 21 فوریه تاکنون است. در زمان انتشار این خبر نیز، دوج‌کوین بر روی عدد 0.136 دلار در نوسان بود.

بیت‌کوین آمریکا که خود را به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال معرفی می‌کند به عنوان یک ارایه دهنده خدمات پولی در وزارت خزانه‌داری ایالات متحده ثبت شده است. طبق اعلام بیت‌کوين آمریکا، این صرافی محبوبیت روزافزون دوج‌کوین را تشخیص داده و به این نتیجه رسیده که زمان پرداختن به آن فرا رسیده است.

با دستگاه‌های ATM، مشتریان می‌توانند انواع خاصی از ارزهای دیجیتال را با پول نقد خریداری کنند یا آن‌ها را به صورت نقدی برداشت کنند. اتر، توکن بومی شبکه اتریوم نیز، در ماه اکتبر به شبکه ATM این صرافی اضافه شد.

همچنین، هفته گذشته، قیمت دوج‌کوین پس از اینکه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در توییتی اعلام کرد که دارایی‌های رمزنگاری خود از جمله دوج‌کوین را نمی‌فروشد، افزایش یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.