راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌پی خرید اقساطی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو از دیجی‌کالا را ممکن کرد

کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌توانند با استفاده از «کارت زندگی» تعاونی اعتباری کارکنان این شرکت، از دیجی‌کالا اقساطی خرید کنند و مبلغ آن را در اقساط بلندمدت بپردازند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، پیرو همکاری مشترک تعاونی اعتبار کارکنان ایران‌خودرو، دیجی‌پی و دیجی‌کالا، ازین پس کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه دیجی‌کالا و با استفاده از کارت زندگی، بدون هیچ محدودیتی در دسته‌بندی کالاها، خرید و هزینه آن را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

فرایند خرید از دیجی‌کالا با کارت زندگی، مانند خرید با سایر کارت‌های بانکی است. دارندگان این کارت، بعد از انتخاب کالاهای مورد نظرشان از میان میلیون‌ها کالای متنوع و طی فرایند خرید در این فروشگاه آنلاین، وارد صفحه روش‌های پرداخت می‌شوند. در این صفحه گزینه پرداخت اعتباری را انتخاب و روی گزینه دیگر کارت‌های اعتباری من کلیک می‌کنند تا وارد صفحه پرداخت شوند. در نهایت هم می‌توانند هزینه خریدشان را با کارت زندگی پرداخت کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعاونی اعتبار کارکنان ایران‌خودرو، این شرایط، ویژه کارکنان است که پیش‌ از این کارت زندگی را دریافت کرده‌ باشند.

افزون بر این، دیجی‌پی به دارندگان کارت زندگی که در این طرح شرکت کرده‌اند، اشتراک رایگان سه‌ماهه دیجی‌پلاس هم اختصاص داده و این دسته از کاربران تا سه ماه، از کلیه امکانات عضویت در دیجی‌پلاس به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند. دیجی‌پلاس، سرویس مربوط به مشتریان ویژه دیجی‌کالاست که با عضویت در آن خدماتی همچون ارسال رایگان (تا چهار بار در ماه)، پیشنهادهای شگفت‌انگیز اختصاصی، هدیه نقدی در ازای برخی خریدها و … به کاربر تعلق می‌گیرد.

کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره این طرح و اقساط آن، به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه کنند و جزئیات بیشتری درباره این همکاری به دست آورند.

2 دیدگاه
  1. مرتضی می‌گوید

    نه بابا الان من باکارت اعتباری ایران‌خودرو از دیجی کالا خرید کردم خودشون گوشی رو مرجوع کردند پول مارم ندادن خوردن رفته همش پاس میدن به اینو اون

  2. رضا سپید می‌گوید

    خیلی خوشحالم که اینجا هستی تا در مورد “دیجی کالا خرید” قدم به قدم راهنماییت کنم. دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است و امکان خرید انواع محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی و موبایل را به شما می‌دهد. بهتر است قبل از خرید، قیمت‌ها و نظرات کاربران را بررسی کنید تا از خرید خوش‌تجربه‌ای برخوردار شوید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.