راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بر اساس گزارش بهمن‌ماه شاپرک / سپ فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سهم 21/35درصدی از سهم تعداد کل تراکنش­‌های بهمن‌ماه، فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، طبق گزارش بهمن‌ماه شاپرک، سپ با سهم 21/35درصدی از تعداد کل تراکنش‌های انجام‌شده، بالاترین سهم را در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک به خود اختصاص داد و با افزایش 20درصدی نسبت به ماه گذشته، فاصله خود را با رقبا بیشتر کرد.

گزارش بهمن‌ماه شاپرک حکایت از بیشتر شدن فاصله سپ با رقبا دارد. طبق این گزارش، پرداخت الکترونیک سامان دارای سهم تعداد تراکنش‌های کارت‌خوان به میزان 21/01 درصد و پوشش 35/78 درصد تعداد تراکنش‌های موبایلی است، همچنین رتبه نخست پرداخت الکترونیک با سهم 21/37درصدی از بازار تراکنش‌های خرید را از آن خود کرده است. این گزارش در ادامه از بازار مبلغی تراکنش‌های اینترنتی و پوشش 33/86درصدی در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک و حفظ جایگاه نخست، همانند ماه گذشته نوید می‌­دهد.

سپ با پوشش 40/94 درصد از سهم بازار در بخش ابزار پذیرش موبایلی سهم عمده‌ای از بازار مبلغی تراکنش‌های این ابزار را باقدرت پشتیبانی می‌کند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از نظر سهم مبلغی پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی و تعداد تراکنش‌­های ابزار پذیرش اینترنتی در رتبه دوم قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.