راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایده‌ای خلاقانه برای تبدیل همه کارت‌های بانکی به یک کارت

coin-icon-way2pay-92-08-28نارنجی: شرکت‌های بسیاری از جمله گوگل و اپل قصد دارند به کمک تلفن های هوشمند یا هر وسیله دیگری، کیف پول دیجیتالی را جایگزین کیف پول فعلی شما کنند. از آن جایی که این غول‌های بزرگ هنوز یک راه حل درست و حسابی برای این کار ارائه نداده‌اند، و ظاهراً ما حالا حالاها با کیف پول‌های معمولی سر و کار خواهیم داشت، یک شرکت نوپا ایده خلاقانه دیگری را دنبال کرده. این شرکت محصولی را ارائه کرده که همه کارت‌های شما را یک جا جمع کرده و به یک اَبَرکارت تبدیل می‌کند!

coin-card-1-way2pay-92-08-28

محصول این شرکت Coin نام دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه یک کارت بانکی است. ماجرا از این قرار است که این کارت، اطلاعات 8 کارت دیگر، از جمله کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و کارت‌های هدیه، را در خود جای داده، و درست مانند آنها در کارتخوان‌ها و خودپردازها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Coin همچنین به عنوان یک دستگاه دانگل عمل کرده، و به کمک اپلیکیشن اختصاصی خود، امکان دانلود اطلاعات کارت‌ها را از طریق تلفن هوشمند کاربر فراهم می‌کند. توسط این اپلیکیشن اطلاعات کلیه حساب‌های کاربر مدیریت می‌شود. گفته شده که باتری این دستگاه کوچک، تا دو سال دوام می‌آورد.

coin-card-way2pay-92-08-28

این استارتاپ که توسط یکی از توسعه دهندگان شرکت معروف PayPal بنیان نهاده شده، امکانات جالبی را در محصول خود تعبیه کرده. در حالت عادی نیاز نیست که همیشه هنگام استفاده از Coin تلفن تان کنارتان باشد. با این حال اپلیکیشن این کارت با استفاده از یک تنظیم ساده، به محض قطع ارتباط Coin با اپلیکیشن، بلافاصله آن را غیر فعال می‌کند. این قابلیت در مواقع سرقت یا گم گردن Coin بسیار مفید واقع می شود، البته این در صورتی است که همیشه تلفن و Coin را با هم همراه خود داشته باشید.

با توجه به تلاش شرکت های بزرگ برای تبدیل تلفن هوشمند به کیف پول دیجیتال، شاید تلاش Coin را بتوان تنها یک فناوری میانه برای پر کردن فاصله کیف های پول معمولی و کیف پول های دیجیتالی واقعی در نظر گرفت. فعلا قرار است این وسیله در تابستان ۲۰۱۴ تنها در ایالات متحده آمریکا با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس onlycoin.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.