راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شبکه نوآفرینی پلنت برگزار می‌کند / اینشورتک تور؛ فرصت حضور استارتاپ‌های ایرانی در نمایشگاه صنعت بیمه ترکیه

شبکه نوآفرینی پلنت، به‌عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه، با حمایت خود، فرصت حضور استارتاپ‌های منتخب در حوزه اینشورتک را در نمایشگاه بین‌المللی بیمه ترکیه فراهم می‌کند. پلنت با انتشار فراخوانی از استارتاپ‌های فعال در صنعت بیمه دعوت کرده تا ضمن ثبت‌نام در وب‌سایت این مرکز نوآوری و شرکت در فرایند داوری و پذیرش از حمایت صددرصدی مالی و معنوی پلنت برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت بیمه در ترکیه استفاده کنند.

به گفته ایمان ارسطو، مدیرعامل پلنت، این شرکت تمامی هزینه‌های سفر و حضور در نمایشگاه سه استارتاپ منتخبی که در فرایند پذیرش طرح شرکت کنند و فرایند داوری را با موفقیت پشت سر بگذارند، پرداخت خواهد کرد. همچنین پلنت ضمن عقد قرارداد همکاری با تیم‌های منتخب، فرصت عرضه محصولات و خدمات این استارتاپ‌ها در بازار ترکیه را فراهم می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت بیمه از 12 تا 14 اسفندماه 1400 در شهر آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه فعالان صنعت بیمه در کشور ترکیه به همراه شرکت‌های بین‌المللی فعال در بازار این کشور حضور خواهند داشت. این نمایشگاه بخش ویژه‌ای برای ارائه دستاوردهای استارتاپ‌های بیمه‌ای دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی پلنت، تمامی تیم‌ها و شرکت‌های استارتاپی فعال در صنعت بیمه، منوط به اینکه تجربه فروش در بازار ایران را داشته باشند و محصولات آنها قابل ارائه در بازار ترکیه باشد، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و تا 20 بهمن‌ماه 1400 در وب‌سایت پلنت ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام در وب‌سایت، فرایند داوری به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و در نهایت استارتاپ‌های منتخب، پس از عقد قرارداد مشارکت و همکاری با پلنت با حمایت این شرکت راهی ترکیه خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت شبکه نوآفرینی پلنت مراجعه یا با شماره تلفن 02146116052 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.