راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اختصاص اعتبار به خریداران بلیت جشنواره فجر در پی‌پاد / فراهم‌آوردن امکان خرید بلیت جشنواره فجر برای کاربران اندرویدی اپلیکیشن پی‌پاد

با اضافه شدن سرویس خرید بلیت سینما به پی‌پاد، امکان خرید بلیت چهلمین جشنواره فجر در اپلیکیشن پی‌پاد فراهم شد. بلیت فیلم‌های جشنواره در ۶۱ سالن سینمای تهران از ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه ۶ بهمن و به شرط وجود ظرفیت باقی‌مانده در سینماها و سانس‌های نمایش‌دهنده فیلم‌ها، تا ۲۲ بهمن‌ماه برای عموم مردم در پی‌پاد فعال خواهد بود و علاقه‌مندان می توانند اپلیکیشن پی‌پاد را از اینجا دانلود کرده و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.  لازم به ذکر است این خدمت در حال حاضر برای کاربران اندرویدی اپلیکیشن پی‌پاد، فعال شده است.

همزمانی معرفی سرویس سینمای پی پاد با جشنواره فجر موجب اختصاص کد ویژه اعتبار ١٠ هزارتومانی برای اولین خرید، از سوی این اپلیکیشن برای خریداران بلیت جشنواره فجر شده است. خریداران با ورود کد P-filmefajr از ١٠ هزار تومان هدیه اعتباری پی پاد بهره خواهند برد. کاربران با مراجعه به قسمت پروفایل و درج کد ویژه در اپلیکیشن می‌توانند از این کد استفاده کنند.

از آنجا که بلیت‌های خریداری شده در جشنواره امکان ابطال یا تعویض ندارند،  توصیه می‌شود، مخاطبان در انتخاب سینما، سالن و سانس مورد نظر دقت لازم را به عمل آورند.


چرا پی پاد را نصب کنیم؟


پی‌پاد، اپلیکیشن پرداختی بانک پاسارگاد، با الکترونیکی‌شدن عوارض آزادراهی پا به عرصه رقابت گذاشت و با اضافه کردن خدمات مربوط به خودرو، بیمه، پرداخت قبوض خدمات پرداختی خود را گسترش داد.

خدمات اضافه شده در آخرین نسخه پی پاد، امکان خرید سیم کارت ایرانسل با تحویل رایگان، پرداخت عوارض پسماند و نوسازی، خرید بلیت سینما است. 

پی‌پاد اپلیکیشن بانک پاسارگاد است و این بانک با بیش از ١۵ سال سابقه فعالیت علاوه بر خدمات نوین بانکی توانسته است خدمات همراه‌بانک و پرداختی را نیز در کنار دیگر خدمات خود به مشتری هایش ارائه دهد.

اپلیکیشن بانک پاسارگاد (پی‌پاد) محیطی امن برای تراکنش‌های شما ایجاد می‌کند و فعالیت‌هایی همچون خرید شارژ ایرانسل، پرداخت قبض از جمله قبض برق، گاز، آب، استعلام رایگان و پرداخت خلافی ها و .. را ارائه خواهد داد.

امکان فعال کردن گزینه‌های امنیتی، در مواردی مانند انتقال وجه فعال شده است که فقط با واردکردن رمز و یا اثر انگشت امکان‌پذیر است.  

یکی از برترین و کاربر پسند‌ترین اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشنی است که رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد تا تمام کاربرها بتوانند از این برنامه به راحتی استفاده و نیازهای روزانه خود را برطرف کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.