راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمیدرضا نائینی مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر شد

حمیدرضا نائینی طی مراسمی که در دفتر مرکزی هلدینگ راهبر برگزار شد، به‌عنوان مدیرعامل و نایب‌‌رئیس هیئت‌مدیره این هلدینگ منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی راهبر، در این مراسم احمد تولایی، رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ راهبر، ضمن تقدیر از خدمات و دستاوردهای علیرضا عظیمی‌پور، مدیرعامل سابق، حمیدرضا نائینی را سکان‌دار جدید این هلدینگ معرفی کرد.

گفتنی است حمیدرضا نائینی دانش‌آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه علم و صنعت بوده و بیش از 10 سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف صنعت ICT در شرکت‌های مختلف را در کارنامه خود دارد. حمیدرضا نائینی پیش‌ از این مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره هلدینگ فن‌آوا و همچنین رئیس هیئت‌مدیره فن‌آوا کارت بوده و قبل از آن نیز در سطوح مختلف برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این هلدینگ مشغول به خدمت بوده‌ است. معاونت برنامه‌ریزی شرکت ایران‌ارقام و دبیری هیئت‌مدیره این شرکت از دیگر سوابق حرفه‌ای نائینی محسوب می‌شود که سبب شده او را در زمره مدیران جوان و تحول‌گرای صنعت ICT کشور قرار دهد.

هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری چندرشته‌ای کشور) محسوب می‌شود که با حدود 30 سال فعالیت مستمر در بخش‌های مختلف صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از جمله انتخابات الکترونیکی، خدمات فنی و مهندسی و نرم‌افزار، به‌تازگی به‌عنوان اپراتور اول خدمات دولت الکترونیک (PGSB) نیز برگزیده ‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.