راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چشم‌انداز شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401 / تبدیل سداد به یکی از سه شرکت برتر در حوزه پرداخت

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن تشریح چشم‌انداز این شرکت در سال 1401، بر افزایش میزان تراکنش‌ها و جذب مشتریان جدید تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، «علیرضا ماهیار» معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران روز شنبه 25 دی‌ماه در محل شرکت پرداخت الکترونیک سداد حضور یافت و با اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست صمیمانه ماهیار ضمن تشریح نقشه‌راه مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه پرداخت، بر ارتقای جایگاه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بین شرکت‌های PSP تأکید و تصریح کرد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401 می‌بایست به یکی از سه شرکت برتر در حوزه پرداخت تبدیل شود.

«جذب مشتریان جدید»، «همکاری هرچه بهتر و بیشتر با شرکت‌های متعلق به بانک ملی ایران»، «چابک‌سازی شرکت»، «تمرکز بیشتر در حوزه برنامه‌ریزی» و «افزایش تعاملات با بانک ملی ایران» از دیگر موضوعاتی بود که معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران بر آنها تأکید کرد.

ماهیار، هماهنگی بانک ملی ایران با شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه‌های مختلف برای افزایش میزان تراکنش‌ها و انتقال وجوه به حساب‌های ملی را از دیگر موضوعات مورد توجه برای مدیران شرکت برشمرد.

در پایان این نشست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با معاونت‌های مختلف شرکت پرداخت الکترونیک سداد و عملکرد آنها آشنا و نظرات‌شان را در خصوص وضعیت شرکت جویا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.