راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه نسخه قرارداد تسهیلات توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مشتریان

مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند نسخه الکترونیکی و فیزیکی قرارداد تسهیلات خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک مطابق با برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، نسخه الکترونیکی و فیزیکی قرارداد تسهیلات مشتریان را ارائه می‌دهد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همین راستا یک سامانه پیامکی راه‌اندازی کرده که پیامک مفاد قرارداد و جدول اقساط تسهیلات به مشتریان را ارسال می‌کند. به این صورت که یک روز پس از واریز تسهیلات، پیامکی برای وام‌گیرنده و ضامن یا ضامنین او فرستاده می‌شود. در پیامک ارسالی به وام‌گیرنده، لینک مربوط به مفاد قرارداد و جدول اقساط و در پیامک ارسالی برای ضامن یا ضامنین، لینک مربوط به مفاد قرارداد وجود دارد. لینک یادشده به مدت یک ماه فعال است و مشتریان از طریق لینک ارسالی می‌توانند نسبت به مشاهده و ذخیره فایل مفاد قرارداد و جدول اقساط اقدام کنند.

هرچند طبق اعلام روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امکان برای مشتریان فراهم شده تا با مراجعه به شعبه، نسخه فیزیکی قرارداد را دریافت کنند، اما با عنایت به ادامه روند همه‌گیری کووید ۱۹ پیشنهاد می‌شود هموطنان گرامی برای حفظ سلامتی خود، از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک سامانه پیامکی دیگر نیز راه‌اندازی کرده که از طریق آن پیامک وصول اقساط برای وام‌گیرنده فرستاده می‌شود. بر این اساس بعد از پرداخت اقساط توسط مشتری، پیامکی برای او فرستاده می‌شود که مبلغ واریزی، مانده مبلغ تسهیلات، تاریخ، تعداد اقساط پرداختی و باقی‌مانده اقساط، تعداد اقساط معوقه و مبلغ آن در آن ذکر شده است.

2 دیدگاه
  1. عبدرسول حیاتی پیردوستی می‌گوید

    سلام جهت قرارداد وتایین نسخه آن چگونه باید فراهم کنیم

  2. ناشناس می‌گوید

    سلام بابا این چه مسخره بزی سر مردم در اوردین تو هر سایتی میری یه مشکلی جلو پات میزاره که نتونی حلش کنی از همون اول بگید نمیدی خودتونو راحت کنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.