راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ثبت‌نام چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

ثبت‌نام چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران از تاریخ ۱ دی‌ماه آغاز شد. جشنواره وب و موبایل ایران ، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تأسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

هدف جشنواره وب و موبایل ایران توسعه فضای کسب‌وکارهای آنلاین است. کمک کردن به استارتاپ‌های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، و در کنار آن، کمک به استارتاپ‌هایی که چند سالی از عمرشان گذشته و نیاز به جلب اعتماد عمومی دارند و درنهایت معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن.

جشنواره وب و موبایل ایران دارای دو بخش مردمی و داوری است، در بخش داوری یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل توسط داوران به‌عنوان برگزیده معرفی و به آن تندیس برترین وب‌سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را اهدا می‌شود.

در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود. در این بخش محبوب‌ترین وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار روی مردمی انتخاب می‌شود.

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند از تاریخ یک دی تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در وب‌سایت جشنواره اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.