راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مخالفت رئیس‌جمهور با درخواست توقف شش‌ماهه طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی / اجرای قانون نسخه الکترونیکی از اول دی‌ماه

حجت‌الاسلام رئیسی با درخواست وزارت بهداشت برای استمهال و توقف شش‌ماهه طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی مخالفت کرد و در ادامه سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران از اجرای قانون نسخه‌نویسی و نسخه الکترونیکی از اول دی‌ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مخالفت سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم با توقف شش‌ماهه نسخه‌نویسی الکترونیکی خبر داد.

در نامه رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور آمده است که رئیسی با استمهال و توقف شش‌ماهه طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی مخالف و خواستار همکاری بیشتر برای اجرای این طرح است.

در همین راستا مریم سادات حسینی، سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در جلسه هم‌اندیشی بیمه سلامت استان تهران، درباره اجرای قانون نسخه‌نویسی و نسخه الکترونیکی از اول دی گفت: «بحث نسخه الکترونیکی یک الزام قانونی است و بنا به اطلاعات داده‌شده به افراد جامعه این قانون از اول دی در کشور اجرایی می‌شود و از همان اول دی هیچ‌گونه پرداختی برای مراکزی که نسخه خود را به‌صورت کاغذی نوشته یا دریافت می‌کنند، صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین در حال حاضر بیمه سلامت کشور و همچنین استان تهران کاملاً آماده است تا خدمات نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی را در کشور و از اول دی اجرا کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.