راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لزوم ارتقای سطح کمی و کيفی خدمات بانکداری الکترونيک

parsiyan3دومين گردهمایی مديران ارشد، روسای حوزه‌ها و شعب بانک پارسيان در سال 92 با حضور مديرعامل، اعضای هيات عامل، مديران ستادی و روسای حوزه‌ها و شعب با موضوع «بررسي بازخورد اهداف بانک و چالش‌های اجرايي شرکت تجارت الکترونيک پارسيان در حوزه فناوری اطلاعات» برگزار شد.

مديرعامل بانک پارسیان توجه به تحولات داخلی و بين‌المللي در حوزه اقتصاد و بانکداری را امري حائز اهميت دانست و ايجاد تعادل و ثبات اقتصادی کشور، کنترل موج تورمی، تقويت تعامل‌های بين‌المللی و کاهش مشکلات ارتباطات بين‌المللی، حذف منافع حاصل از فعاليت‌های سفته بازی در بازارهای مختلف، مديريت نرخ ارز و تقويت توليد داخلي و به تبع آن رشد اشتغال را از چشم‌اندازهای جديد اقتصادي دولت يازدهم برشمرد و اظهار کرد: تصميماتي که در دولت يازدهم مطرح شده و مهم‌ترين و شاه بيت آن «ايجاد تعادل در سطح اقتصاد کشور و همچنين توجه به بخش خصوصی» از جمله تصميماتی است که اگر در دولت يازدهم عملياتي شود همه از آن منتفع خواهند شد.

شایسته در ادامه با اشاره به دستاوردهای بانک پارسيان در 5 ماهه اول سال 92 گفت: بيشترين رقم جذب سپرده و جايگاه اول در جذب منابع در ميان بانک‌های خصوصي را بانک پارسيان از آن خود کرده است؛ اما لازم است در ديگر بخش‌ها نيز بنا به اهداف بانک گام برداريم. شايسته با تاکيد بر بازاريابي موثر و مستمر در جهت جذب سپرده‌های ارزان قيمت اظهار کرد: در جذب سپرده‌های بلند مدت نيز خوب عمل کرديم؛ اما جذب سپرده‌های ارزان قيمت را بايد در اولويت کارهای آتی قرار دهيم. شايسته در ادامه با اشاره به چالش‌های رقابتی موجود در شبکه بانکی کشور، بر برنامه‌ريزی و بازاريابی موثر در بخش ارز، ضمانتنامه و گشايش اعتبارت اسنادی تاکيد و تصريح کرد: با راه اندازی طرح‌ها و ايده‌های نو و بازاريابی مستمر و موثر برای جذب مشتری هم برای سپرده‌گذاری و هم برای اعطای تسهيلات بايد تلاش کنيم تا حداکثر رشد و بهره‌وری را برای بانک ايجاد کرده و قدم‌های موثری را در راستای پيشرفت و اعتلای بانک برداريم.

باباپور، معاون توسعه بازار شرکت تجارت الکترونيک پارسيان نیز به تشريح فعاليت‌های صورت گرفته توسط شرکت پککو و نقش بانکداری الکترونيک در کاهش هزينه‌ها و ابزار‌های آن برای جذب منابع و سودآوری بيشتر بانک پرداخت. وی با اشاره به حضور پرقدرت شرکت پککو در عرصه بانکداری الکترونيک کشور وکسب موفقيت‌های ارزشمند اين شرکت در سال 91 گفت: مجموع تعداد تراکنش‌های کارتخوان‌های فروشگاهی و خودپردازهای کشور در سال 91 بالغ بر 5/6 ميليارد تراکنش بوده است.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.