راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وزیر ارتباطات خبر داد / ورود نخستین استارتاپ به بورس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر عملی‌شدن وعده ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه تأکید کرد که در آستانه صدمین روز استقرار دولت نام نخستین استارتاپ ایرانی بر تابلوی فرابورس نقش خواهد بست.

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، نخستین گام مؤثر دولت برای شکوفایی اقتصاد دیجیتال، هموار کردن مسیر ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه بود که امروز با آغاز مراحل ورود نخستین استارتاپ ایرانی به بورس به ثمر نشست.

بر اساس این گزارش با پیگیری‌های وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و ریاست سازمان بورس، سرانجام استارتاپ تپسی مجوز ورود به بازار سرمایه را دریافت کرد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: «پس از سال‌ها، دولت سیزدهم به وعده ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه جامه عمل پوشاند و شرکت تپسی نخستین شرکتی خواهد بود که نام آن بر تابلوی فرابورس نقش خواهد بست.»

بر اساس این گزارش در هفته‌های آتی با نقش‌بستن نام شرکت تپسی بر تابلوی فرابورس، عملاً سد ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه شکسته خواهد شد و انتظار می‌رود موج جدیدی از ورود شرکت‌های فناور به این بازار برای تأمین مالی بیشتر و در نتیجه بزرگ‌تر‌شدن اندازه بازارهای مرتبط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد دیجیتال به راه بیفتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.