پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
فنآوا کارت در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت فنآوا اکارت بهصورت سهامی عام، با هدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ بهعنوان عضوی از گروه بزرگ فنآوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز پیاسپی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارتهای اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانکها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوریهای امنیتی روز دنیا و بهرهگیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.
شرکت فنآوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.
در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیتهای فنآوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فنآوا در اختیار فنآوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساختهای فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقا پیدا کرد. در حاضر شرکت فنآوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانکهای معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایرانزمین، مسکن، پستبانک، آینده، حکمت ایرانیان، توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاههای اقتصادی خدمات ارائه میدهد.
این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشتماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ بهعنوان یکصد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یکصد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیتهای وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیتهای وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «ر کارت» در فهرست نرخهای بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران درج شده است.
فنآوا کارت برای تکمیل کادر پرسنلی خود در سه عنوان شغلی استخدام میکند.
کارشناسStorage & Virtualization
شرایط احراز:
- Familiar with monitoring tools
- Familiar with Microsoft and Linux services
- Familiar with NSX and Backup solution(e.g Veeam)
- Familiar with FC، iSCSI ،FCoE ، and NPV/NPIV
- HP servers، blades hardware
- EMC SAN storage ، Cisco SAN swithches
- vMware vMotion ،Cluster ، Fault-tolerant
- vMware vSphere، vCenter
- ability to work in group and fast learner
- Familiar with monitoring tools
- حداقل سابقه کار: سه سال
network engineer
شرایط احراز:
- ability to work in group and fast learner
- good knowledge in dynamic routing protocols and BGP
- DMVPN، IPsec، GRE Tunnels
- IOS-XE ، NX-OS
- VPC ، FEX ،NAT(Static ، Dynamic)
- CiscoASA، Firepower and juniper SRX configuration( IPS/IDP ، Cluster ، Standalone)
- NSX (Distributed firewall) ، CSR1000v
- Troubleshooting tools(e.g. Wireshark
- Familiar with VXLAN and Linux
- Familiar with Visio ، PRTG ، and Syslog Collectors
- حداقل سابقه کار: سه سال
مدیر برنامهریزی و توسعه سازمانی مدیر برنامهریزی و توسعه سازمانی
شرایط احراز:
- برنامهریزی و مدیریت استراتژیک
- برنامهریزی در جهت بهبود و تعالی سازمان
- بررسی و بهبود فرایندهای سازمان
- برنامهریزی و بازنگری ساختار سازمانی با در نظر گرفتن ضوابط و سیاستهای شرکت
- بررسی و تدوین قوانین، آییننامهها و دستورالعملهای جاری و مورد نیاز سازمان
- تدوین شاخصهای فرایندی و آشنایی با استانداردهای مورد نیاز در صنعت پرداخت الکترونیک بانکی
- آشنایی با مدیریت پروژه و مدیریت ریسک
- تسلط و توانایی خوب در تحلیل فرایند کسبوکار (Business Process Analysis)
- دارای فن بیان و مذاکره خوب و توانایی مراحل اجرایی اهداف سازمانی و ثبت و تحلیل دادههای آن
- اجرای ممیزی داخلی و مسلط به برنامهریزی و بودجه
- حداقل سن: 35 سال
- دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع
- دارای سابقه کار مدیریت
- ترجیحاً سابقه کار در سازمانهای فعال در حوزه پرداخت الکترونیک
- حداقل سابقه کار: پنج سال
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در بخش موضوع به آدرس ایمیل، به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.