راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین شماره نشريه «اینشورتک» منتشر شد / وضعيت نوآوری در فرایند فروش محصول بیمه چگونه است؟

سومین شماره از دوره جدید فصلنامه اینشورتک منتشر شد. طبق اعلام گروه رسانه‌ای ـ فرهنگی اينشورتک، توسعه فرهنگ نوآوری در كسب‌وكارها به‌عنوان هدف اصلی در اين مجموعه دنبال می‌شود.

شماره پاييز نشريه اينشورتک به‌طور ويژه به بررسی وضعيت نوآوری در فرايند فروش محصول در صنعت بيمه پرداخته است. همچنين برای واكاوی دلايل عدم موفقیت در ارتباط‌گیری مؤثر با مشتریان به بحث و گفت‌وگو با کارشناسان و مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌‌ای مختلف نشسته است.

این شماره از مجله به‌طور خاص بر موضوع «بررسی اهمیت فروش بیمه و چالش‌های پیش روی آن» تکیه دارد؛ موضوعی بسیار بااهمیت در تعریف کارکردهای امروزی صنعت بیمه و مسیری که برای طراحی و عرضه محصولات جدید به بازار رقابتی بیمه باید طی شود. بیان رویکردهای امروزی فروش محصول در اکوسیستم بیمه و بررسی چالش‌های موجود و ارائه راهکار در گفت‌وگو با متخصصان و کارشناسان از مهم‌ترین رویکردهای مجله اینشورتک در این شماره است.

آنچه در شماره جدید اين نشريه می‌خوانیم بررسی نقش روند فروش در صنعت بیمه است که در این رابطه میزگرد با مدیران فروش و کارگزاران بیمه‌ای برای بررسی علل این امر و انجام نظرسنجی از فعالان بیمه درباره موانع توسعه فروش در کسب‌وکارهای بیمه‌ای را می‌توان نقطه‌عطف پرونده این شماره دانست و البته گفت‌وگو با حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه در رابطه با نقش فناوری‌های نوین در آینده صنعت بیمه.

گفت‌و‌گو با مهدی ملکی، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه رازی و حسن مرال، کارشناس توسعه و طراحی محصول از کشور ترکیه از دیگر مطالب پرونده خاص مجله اینشورتک با عنوان جلد «خطای مسیریابی» است.

فصلنامه اینشورتک که در دوره جدید در قالب ۱۲۸ صفحه رنگی و شبکه توزیع گسترده به‌صورت فصلنامه در دسترس فعالان حوزه بیمه و مالی کشور قرار می‌گیرد، دارای فصل‌های مشخص با موضوعات خاص خود است. در بخش ایده یادداشت کارشناسان طراحی محصول و فروش شرکت‌های بیمه و گزارش‌های موردی از موفقیت شرکت‌های بزرگ خارجی در توسعه روند فروش، در گروه آکادمی بررسی شرایط آمادگی برای اقدام به نوآوری در شرکت‌های بیمه و در بخش تجربه ایرانی بررسی علل شکست استارتاپ‌های ایرانی از مواردی است که می‌توان در این شماره از فصلنامه اینشورتک به آن توجه داشت.

گروه رسانه اینشورتک به‌تازگی از سایت خبری تحلیلی اینشورتک با آدرس https://insurtech.ir رونمایی کرده است. در این وب‌سایت می‌توان به گستره فراوانی از اخبار و تحلیل‌های روز دسترسی داشت.

1 دیدگاه
  1. جواد می‌گوید

    سلام چگونه می توانم مشترک مجله اینشورتک بشم ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.