راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش ۱۰۰ رستوران برتر، ۱۲ آبان با حمایت شاپ برگزار می‌شود

همایش «۱۰۰ رستوران برتر» چهارشنبه ۱۲ آبان، از ساعت ۱۵ الی ۲۲ با حمایت شرکت شاپ در محل همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

همایش ۱۰۰ رستوران برتر، برنامه‌های متنوع و پنل‌های تخصصی‌ای را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است. ورود شرکت‌کنندگان رأس ساعت ۱۶ انجام می‌گیرد.

در این همایش کارشناسان صنایع غذایی، رستوران‌ها و شرکت شاپ حضور دارند و از برندهای استقلال و پرسپولیس رونمایی می‌شود، شاپ‌مارکت هم دو محصول جدید شاپ‌بیز و شاپ‌مارکت را معرفی خواهد کرد.

شرکت شاپ که حامی همایش ۱۰۰ رستوران برتر است، برای رستوران‌های شرکت‌کننده پیشنهادی ویژه در نظر گرفته؛ این رستوران‌ها می‌توانند تا شش ماه بدون پرداخت کارمزد از شاپ‌مارکت استفاده کنند.


درباره حامی همایش


شاپ‌بیز، صندوق فروشگاهی اندرویدی یکپارچه با کارت‌خوان بانکی و پرینتر فروشگاهی است که با اتصال به شاپ‌مارکت، امکان فروش آنلاین را نیز برای صاحبان کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

شاپ‌مارکت بستری است برای آنلاین‌کردن انواع کسب‌وکارها که هم‌اکنون تعداد قابل توجهی رستوران، سوپرمارکت، کافه، طباخی، میوه‌فروشی، پروتئینی و… در آن فعالیت می‌کنند.

محصول شاپ‌مارکت به مدت یک سال به‌صورت آزمایشی ویژه کارکنان شاپ و توسن‌تکنو به ارائه سرویس پرداخت که پس از رفع ایرادات اولیه و توسعه محصول از شش ماه پیش تاکنون برای عموم کاربران شهر تهران هم قابل‌ استفاده شده است.

شاپ‌مارکت توانسته در کمتر از شش ماه، بیش از ۳۰۰ فروشگاه را جذب کند. گفتنی است از این ۳۰۰ فروشگاه، ۲۰۰ عدد از آنها رستوران هستند. شاپ همچنین قصد دارد تا نوروز آینده در تمامی مناطق استان تهران، به‌ویژه در منطقه سعادت‌آباد و شهرک غرب فعالیت داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.