راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن صرافی رمزارز بیت‌پین به‌روزرسانی شد

بیت‌پین، از جمله پلتفرم‌های تبادل رمزارز است که با استفاده از نسخه‌ موبایل این نرم‌افزار، خریدوفروش ارزهای دیجیتال، مانند بیت‌کوین و تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر شده است.

اخیرا نیز بیت‌پین اپلیکیشن موبایلی خود را به‌روزرسانی کرده و امکانات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار داده که در ادامه به آن اشاره می‌شود:

ارائه خدمات شبکه لایت‌نینگ

شبکه لات‌نینگ به‌عنوان یکی از شبکه‌های پرکاربرد است که برای معامله بیت‌کوین به میزان حتی یک ساتوشی با کارمزد پایین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استفاده می‌شود.

بازار معاملاتی جدید

کاربران در نسخه‌ی جدید بیت‌پین می‌توانند در بازارهای جدید پلتفرم، به معامله فانتوم (تتر/تومان) و آواکس (تتر/تومان) بپردازند.

رونمایی از ۲۰ رمزارز جدید

اضافه شدن ۲۰ ارز جدید به بازار صرافی بیت‌پین، تعداد کوین‌های این صرافی معتبر را به هشتاد رسانده است. ارزهای دیجیتال جدید لیست شده در بیت‌پین عبارت‌اند از کوانت (QNT)، لینا (Lina)، دودو (DODO)، کوتی (COTI)، ماسک نتورک (Mask)، اسکیل نتورک (SKL)، نیر (NEAR)، سینتتیکس (SNX)، بت (BAT)، آنتولوژی (ONT)، سوایپ (SXP)، ونوس (XVS)، اینجکتیو (INJ)، بند (BAND)، کوین ۹۸ (C98)، الپسیس (EPS)، بلا (BEL)، کرومیا (CHR) و دنت (Dent).

بخش جوایز

بیت‌پین‌لند از دیگر بخش‌های جدید نسخه به‌روزرسانی‌شده بیت‌پین است. در بیت‌پین‌لند کاربران می‌توانند با انجام مأموریت‌های مختلف، ارز دیجیتال و کارمزد صفر درصد جایزه بگیرند. مأموریت‌هایی همچون دعوت از دوستان، احراز هویت سطوح بالا و خرید آسان  در بیت‌پین‌لند برای اهدای پاداش به کاربران پیش‌بینی شده است.

تغییر در رابط کاربری اپلیکیشن

در نسخه جدید اپلیکیشن بیت‌پین همچنان می‌توان به‌اضافه شدن ویژگی‌های کاربردی همچون امکان مشاهده کارمزدهای فعلی، فیلتر تاریخچه‌ سفارش‌ها بر اساس تاریخ و دسترسی به کلیدهای میان‌بر صفحات مهم در صفحه‌ی اصلی، اشاره کرد. فیلتر سفارش‌ها بر اساس تاریخ امکان مشاهده تاریخچه‌ی دقیق سفارش‌ها با چند کلیک را فراهم کرده است.

امکان واریز با شناسه برای واریزی‌های بالای ۵۰۰ میلیون ریال

از این پس کاربران می‌توانند برای واریزی‌های بیشتر از ۵۰۰ میلیون ریال، از قسمت شناسه تراکنش استفاده کنند. با کمک این ویژگی، مشکل واریزی‌های بیشتر از سقف کارت‌های شبکه‌ شتاب حل می‌شود و کاربران می‌توانند به راحتی، به هر میزانی که تمایل دارند، ارز دیجیتال خریداری کنند.

بهبود زیر‌ساخت‌های فنی و هسته معاملاتی بیت‌پین

با افزایش تعداد کاربران نیازهای زیرساختی بستر معاملاتی بیت پین متفاوت شده است، در نسخه جدید بیت‌پین با انجام بهبودهای زیرساختی و فنی سعی شده اشکالات نسخه‌های قبلی مرتفع شده و همچنین عملکرد و سرعت هسته معاملاتی ارتقا پیدا کند.


سایر امکانات نسخه جدید بیت‌پین


  • امکان مشاهده‌ی نقشه بازار ارزهای دیجیتال به‌صورت اختصاصی
  • نمایش قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به‌صورت آنلاین
  • امکان خریدوفروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بیست‌وچهار ساعت شبانه‌روز
  • امکان خرید ارز دیجیتال با تومان یا تتر
  • احراز هویت سریع و آسان
  • امکان ثبت سفارش‌ها محدود خرید یا فروش ارزهای دیجیتال
  • امکان مشاهده تاریخچه‌ی خریدوفروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال
  • ارائه خدمات به کاربران در سراسر جهان
  • آموزش خریدوفروش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال
  • امکان سفارش‌گذاری استاپ‌لیمیت
  • آکادمی ارزهای دیجیتال
  • سیستم درآمدزایی بدون انجام معامله با دعوت از دوستان
  • فرآیند احراز هویت ساده

آکادمی ارزهای دیجیتال بیت‌پین


آکادمی بیت‌پین با هدف افزایش اطلاعات کاربران خود در حوزه بلاکچین و خریدوفروش ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده است. در این آکادمی می‌توانید آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و همین‌طور تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

همچنین کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن بیت‌پین را از طریق سایت، کافه‌بازار و مایکت نصب و به‌روزرسانی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.