راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جایزه‌های ویژه دیجی‌پی برای پرداخت آنلاین کرایه تاکسی‌ در پایتخت

دیجی‌پی با همکاری سوپرمارکت دیجی‌کالا (Digikala Fresh)، کمپینی با هدف ترغیب مسافران و رانندگان تاکسی‌های شهری برای استفاده از خدمات پرداخت آنلاین کرایه تاکسی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، کمپین ترغیب مسافران و رانندگان تاکسی‌های شهری به پرداخت آنلاین کرایه‌ در دو بخش آغاز شده است. بخش اول این کمپین مربوط به مسافران تاکسی‌هاست. مسافرانی که کرایه تاکسی خود را با اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت کنند، هر هفته در قرعه‌کشی ۲۰۰ کد تخفیف۵۰ هزار تومانی برای خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا شرکت داده می‌شوند.

بخش دوم این کمپین نیز به رانندگان تاکسی‌های شهری که پرداخت آنلاین را به مسافران‌شان پیشنهاد می‌دهند، تعلق دارد. رانندگانی که از اپلیکیشن دیجی‌پی برای دریافت کرایه تاکسی استفاده کنند، هر ماه ۳۰ کد تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی، ۵۰ کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی و ۱۰۰ کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا (Digikala Fresh) دریافت خواهند کرد.

مسافران و رانندگان تاکسی‌های پایانه‌های شهری تهران می‌توانند با نصب اپلیکیشن دیجی‌پی و انتخاب گزینه کرایه تاکسی، کرایه خود را تنها در چند ثانیه، بدون نیاز به ردوبدل کردن اسکناس پرداخت کنند و از جوایز ویژه‌ای بهره‌مند شوند. اپلیکیشن دیجی‌‌پی مزایای دیگری نیز برای کاربران خود دارد. علاوه بر پرداخت کرایه تاکسی، فعالیت‌های مالی روزمره از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی قابل انجام است.

لازم به ذکر است، شهرداری تهران از دی‌ماه گذشته با راه‌اندازی سامانه شهرپی و مجهز کردن بیش از هفت هزار تاکسی به امکانات این سامانه، سازوکارهای گسترده‌ای برای پرداخت آنلاین کرایه تاکسی و سایر پرداخت‌های شهری فراهم کرده است. شهرپی امکانی است که ارائه‌دهندگان سرویس‌های پرداختی می‌توانند با دریافت API آن از شهرداری تهران، پرداخت آنلاین را برای شهروندان تسهیل کنند. در حال حاضر بیش از ۱۰ اپلیکیشن پرداختی از این امکان برای تسهیل پرداخت آنلاین کرایه تاکسی مسافران استفاده می‌کنند. دیجی‌پی نیز بر بستر شهرپی فعالیت خود را آغاز کرده و سرویس پرداخت کرایه تاکسی‌های خود را از طریق سامانه شهرپی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.