راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد دهقان: روابط‌عمومی‌ها باید از رفتار غیرحرفه‌ای پرهیز کنند

در اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی نظریات متفاوت در خصوص نحوه و نوع ارتباط میان کارگزاران روابط‌عمومی و تبلیغات مطرح می‌شود.

دکتر محمود دهقان طزرجانی، استاد دانشگاه و عضو شورای سیاست‌گذاری اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی گفت: عنوانی که برای کنفرانس برگزیده شده است نشان‌دهنده عزم و تلاش فعالان حوزه روابط‌عمومی برای شناخت رفتار حرفه‌ای است که بسیار حایز اهمیت به شمار می‌‌رود. برآیند اولیه از عنوان کنفرانس این است که فعالان روابط‌عمومی پذیرفته‌اند باید از غیرحرفه‌ای عمل کردن فاصله بگیرند و به سوی حرفه‌ای شدن گام بردارند و مسلم است که برای داشتن رفتار حرفه‌ای ابتدا باید اندیشه حرفه‌ای را تعریف و تبیین کرد.

.

کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی به دنبال روشنگری است

محمود دهقان طزرجانی در ادامه گفت: در حال حاضر اختلاف نظرهای زیادی در مباحث میان روابط‌عمومی، تبلیغات و بازاریابی وجود دارد و برای روشن شدن این مباحث امیدواریم در مجموعه مقالات کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی به نظریه‌های افراطی‌گرایانه‌ای که روابط‌عمومی و تبلیغات را زیرمجموعه بازاریابی و در یک ساختار سلسله مراتبی قرار می‌دهند و نظریه‌های راست‌گرایانه‌ای که تبلیغات را آغاز روابط‌عمومی می‌دانند و همچنین نظریات اعتدال‌گرایانه‌ای که روابط‌عمومی و تبلیغات را لازم و ملزوم یکدیگر می‌دانند پرداخته شود تا بتوانیم به روشنگری در این مباحث برسیم.

اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی 29 مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و دبیرخانه کنفرانس از هم اکنون اقدام به ثبت‌نام متقاضیان می‌کند. اطلاعات بیشتر بر روی سایت این همایش در دسترس علاقمندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.