راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن آوا کارت در قشم و استان مرکزی کارشناس پشتیبانی جذب می‌کند

شرکت فن آوا کارت به‌صورت سهامی عام، باهدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSPاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

شرکت فن آوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی موردنیاز ارتقاءپیدا کرد. درحالی‌که حاضر شرکت فن آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک‌های معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایران‌زمین، مسکن، پست‌بانک، بانک آینده، بانک حکمت ایرانیان، بانک توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ به‌عنوان یک‌صد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یک‌صد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیت‌های وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «ر کارت» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج‌شده است.

شرکت فن آوا کارت، در جزیره قشم و استان مرکزی، کارشناس پشتیبانی جذب می‌کند:

کارشناس پشتیبانی استان مرکزی

شرایط احراز:

  • حداقل ۳ سال سابقه در زمینه صنعت پراخت الکترونیک
  • فضا اداری،مرکز استان با حداقل ۹۰متر مساحت
  • در اختیار داشتن ۴ نیروی ستادی و حداقل ۷ پشتیبان جهت شروع پروژه
  • تجهیزات و امکانات اداری و سخت افزاری استاندارد
  • تمکن مالی

کارشناس پشتیبانی جزیره قشم

شرایط احراز:

  • دارای حداقل مدرک کاردانی
  • داشتن حداقل ۱ سال تجربه کاری مرتبط قابل ارائه
  • آشنایی با عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کارتخوان
  • گواهینامه و مهارت رانندگی
  • توانایی مذاکره و بازاریابی
  • ساکن و بومی منطقه نمایندگی
  • ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سو پیشینه
  • امکان معرفی ضامن معتبر

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود را با ذکر توضیحات به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.