راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان برگزار شد / وقتی مردم مهر تایید می‌زنند

هشتمین دوره جشنواره برند محبوب ایرانی در حالی به پایان رسید که رتبه اول، دوم و سوم در دسته‌بندی اپلیکیشن پرداخت، به ترتیب به برندهای آپ، هفت‌هشتاد و ایوا به عنوان سه برند برتر گروه اپلیکیشن‌های پرداخت رسید. همچنین آسان پرداخت پرشین،‌ به‌پرداخت ملت و پرداخت‌الکترونیک سداد به ترتیب سه برند برتر گروه پایانه‌های فروشگاهی (POS) اعلام شدند. برندهای محبوب مردم در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نیز، به ترتیب سه برند بیمه‌های ایران،‌ پاسارگاد و پارسیان معرفی شدند.

پس از یک دوره دوماهه نظرسنجی مردمی از بین برندهای حاضر در جشنواره برند محبوب، برندهای محبوب مبتنی بر نتایج این نظرسنجی در سال 1400 معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر شد. در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد 1,018,943 رأی مردمی در بیش از 100 گروه کالا / خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت شده است. بنابراین بر اساس نتایج نظرسنجی، در هر گروه کالایی برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند.

یکی از ویژگی‌های مهم این رویداد شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است. در پی شکل‌گیری این جامعه، زمینه مناسبی برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم می‌شود. این جشنواره که هر سال با حمایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، در نهایت با حضور حدود 1500 برند ایرانی به پایان رسید.

هشتمین دوره جشنواره برند محبوب ایرانی در حالی برگزار شد که رتبه اول، دوم و سوم در دسته‌بندی اپلیکیشن پرداخت، به ترتیب به برندهای آپ، هفت‌هشتاد و ایوا به عنوان سه برند برتر گروه اپلیکیشن‌های پرداخت رسید. همچنین آسان پرداخت پرشین،‌ به‌پرداخت ملت و پرداخت‌الکترونیک سداد به ترتیب سه برند برتر گروه پایانه‌های فروشگاهی (POS) اعلام شدند. برندهای محبوب مردم در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نیز، به ترتیب سه برند بیمه‌های ایران،‌ پاسارگاد و پارسیان معرفی شدند.

بیمیتو،‌ بیمه بازار و بیمه ماهان با وجود رقابت‌ها و البته مشکلاتی که بر سر راه خرید بیمه‌های آنلاین وجود دارد،‌ توانستند به ترتیب مقام اول تا سوم این گروه را به دست آورند. یکی دیگر از گروه‌هایی که در گروه اصلی بانکداری و بیمه مورد توجه قرار گرفته،‌ گروه بیمه بدنه و ثالث خودرو است. در این گروه سه برند ایران،‌ آسیا و پاسارگاد به عنوان برندهای برتر معرفی شدند.

در گروه اصلی بانک و بیمه، زیرگروه‌های دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفتند و محبوب‌ترین برندها در این روند معرفی شدند. بانک‌های ملی،‌ ملت و پاسارگاد به ترتیب به عنوان سه برند برتر بانکداری اینترنتی، همراه بانک و همچنین بانکداری حضوری را به دست آوردند. از سویی دیگر کارگزاری‌های مفید،‌ آگاه و بانک پاسارگاد نیز در گروه کارگزاری‌ها به عنوان سه پرچمدار اصلی معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که روز 17 مردادماه در سالن رایزن تهران برگزار شد، با اهدای گواهینامه و تندیس زرین از مدیران شرکت‌های برتر و برندهای آنها تقدیر شد. نظرسنجی آنلاین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، در بازه زمانی دو ماهه از 15 اردیبهشت‌ماه تا 15 تیرماه و در بین بیش از 100 گروه کالایی و خدماتی برگزار شد. این نظرسنجی با مشارکت گسترده مردم و ثبت یک میلیون و 18 هزار و 943 رای به پایان رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.