راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن آوا کارت در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت فن آوا اکارت به‌صورت سهامی عام، باهدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSPاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

شرکت فن آوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی موردنیاز ارتقاءپیدا کرد. درحالی‌که حاضر شرکت فن آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک‌های معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایران‌زمین، مسکن، پست‌بانک، بانک آینده، بانک حکمت ایرانیان، بانک توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ به‌عنوان یک‌صد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یک‌صد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیت‌های وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «ر کارت» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج‌شده است.

فن‌ آوا کارت برای تکمیل کادر پرسنلی خود در چهار عنوان شغلی استخدام می‌کند.

پشتیبان و بازرس دستگاه کارت‌خوان

شرایط احراز:

  • جنسیت آقا، حداقل تحصیلات دیپلم، منظم و کاری
  • مسئولیت‌پذیر
  • حداکثر سن ۳۵ سال
  • دارای موتور و گواهینامه
  • آشنا به مناطق شهر تهران
  • آموزش رایگان در هنگام شروع به کار
  • پایه حقوق و اضافه کاری، سهیم در تراکنش دارنده دستگاه کارت‌خوان
  • دارای بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، حوادث و عمر

کارشناس ارشد برنامه‌‌ریزی و کنترل راهبردی

شرایط احراز:

  • کارشناسی مهندسی صنایع
  • برنامه‌ریزی سازمانی
  • برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • برنامه‌ریزی و کنترل استراتژیک
  • آشنایی با مدل‌های BSC و OKR
  • آشنایی با داشبوردهای مدیریتی
  • آشنایی با طرح‌ریزی و کنترل شاخص‌های کلیدی عملکرد
  • آشنا با صنعت پرداخت الکترونیک
  • حداقل سابقه کار: ۴ سال

مسئول دفتر

شرایط احراز:

  • تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات‌ها، سفرها و بازدیدها
  • تهیه پیش‌نویس و پیگیری تایپ‌نامه‌ها و مستندات مورد نیاز
  • پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط
  • گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
  • آشنایی با رایانه و اینترنت، مهارت‌های ICDL، مهارت‌های امور اداری و دفتری، فن بیان و مذاکره، روابط عمومی بالا
  • مدرک تحصیلی؛ کارشناسی
  • حداقل سابقه کار: ۵سال

مسئول روابط عمومی

شرایط احراز:

  • دارا بودن حداقل تحصیلات کارشناسی / کارشناسی ارشد روابط عمومی، حوزه‌های فناوری اطلاعات، ارتباطات‌، رسانه
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل پوشش رسانه‌ای
  • نوشتن و ویرایش مجلات داخلی، مطالعات موردی‌، گفتارها، مقاله‌ها و گزارش‌های سالانه
  • تهیه و نظارت بر تولید بروشورهای تبلیغاتی، جزوات، نامه‌های دعوت برای مراسم‌ها، فیلم‌های تبلیغاتی‌، عکس‌ها‌، فیلم‌ها و برنامه‌های چندرسانه‌ای
  • طراحی و هماهنگی برای گرفتن عکس از همایش‌ها و مراسم‌های شرکت
  • برگزاری برنامه‌هایی از جمله کنفرانس‌های مطبوعاتی، نمایشگاه‌ها، روزهای آزاد و تورهای مطبوعاتی
  • نگهداری و به‌روز کردن اطلاعات در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی سازمان
  • خلاقیت در تولید محتوا با توجه به نیاز محصول یا برند موردنظر
  • مسلط به اصول و قواعد نوشتاری سئو محور در سایت و شبکه‌های اجتماعی
  • حداقل سابقه کار: ۴سال

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در بخش موضوع به آدرس ایمیل، به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.