راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگهداری و پشتیبانی هزار دستگاه‌ خودپرداز بانک ملی به ایران ارقام واگذار شد

شرکت ایران ارقام به دنبال اعتماد گسترده بسیاری از بانک‌های فعال در کشور، در مناقصه بانک ملی ایران برنده و به مدت سه سال خدمات نگهداری و پشتیبانی هزار دستگاه‌ خودپرداز بانک ملی ایران به این شرکت واگذار شد. شرکت ایران ارقام با بیش از نیم‌قرن تجربه در ارائه محصولات و راهکارهای بانکی، همواره منشأ خدمات مؤثر در بخش بانکی کشور بوده است و تلاش دارد تا با ارائه به‌روزترین محصولات و همگام با پیشگامان این صنعت در جهان، گامی در راستای پیشبرد اهداف نظام بانکی کشور بردارد.

علی نوروزی، مدیر فروش و امور مشتریان شرکت ایران ارقام در خصوص مناقصه بانک ملی عنوان کرد: « در حال حاضر بانک ملی ایران، خدمات سرویس و نگهداری 1000 دستگاه خودپرداز NCR و GRG را به مدت سه سال به شرکت ایران ارقام واگذار کرده است.»

به گفته او شرکت ایران ارقام نام خود را به‌عنوان «نخستین» ارائه‌کننده دستگاه‌های خودپرداز به بازار ایران، بعد از انقلاب اسلامی ثبت کرده است. این شرکت با شش دهه قدمت مفتخر است که به‌عنوان یکی از پایه‌گذاران اصلی صنعت بانکداری الکترونیک و نقل‌وانتقال الکترونیکی پول در ایران، سهم عمده‌ای از بازار فروش و پشتیبانی محصولات بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داده و به‌صورت مستمر در حال گسترش سهم خود از این بازار پویاست.

در ادامه نوروزی افزود: «شرکت ایران ارقام ضمن تشکر از حسن اعتماد مشتریان خود، این اطمینان را به آن‌ها داد تا خدمات شرکت ایران ارقام در سراسر کشور باکیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته ارائه شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.