پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هماکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت میکند. این شرکت با حفظ استانداردهای بینالمللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برای تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری میکند.
کارشناس پشتیبانی عملیات
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کارشناسی
- داشتن حداقل 1 سال تجربه کاری مرتبط
- آشنایی با مفاهیم صنعت پرداخت الکترونیک
- آشنایی با الزامات و قوانین شاپرک
- مدیریت خشم و استرس
- قابلیت انطباق و علاقهمند به کار تیمی
- آشنایی با سخت افزارها و نرم افزارهای پایانه فروش
- روابط عمومی مناسب
شرح وظایف:
- بررسی و نظارت بر کلیه امور مرتبط با دستگاههای کارتخوان تحت پوشش
- برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد نیروهای پشتیبان دستگاه کارتخوان
- بررسی و پیگیری شاخصهای عملیاتی
- پاسخگویی به دفاتر و کارگزاران شرکت
- نوع همکاری: تمام وقت
- محل خدمت: شهرقدس، کردستان، همدان، خوزستان
پشتیبان دستگاه کارتخوان
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کاردانی
- داشتن حداقل 1 سال تجربه کاری مرتبط
- آشنایی با دستگاه کارتخوان
- گواهینامه و مهارت موتور سواری
- قدرت برقراری ارتباط مؤثر با پذیرنده
- توانایی مذاکره و بازاریابی
- فن بیان مناسب
- آشنایی ابتدایی با مباحث شبکه
شرح وظایف:
- پشتیبانی پایانههای فروش
- نصب و آموزش استفاده از پایانههای فروش
- پایانههای فروش EM
- بازاریابی و توسعه بازار پایانههای فروش
- احیا و جمعآوری پایانههای فروش
- کیفیسازی دستگاههای تحت پوشش
- تعامل با شعب
- نوع همکاری: تمام وقت
- محل خدمت: کهکیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، مرکزی، گیلان، همدان، البرز، قزوین
کارشناس پشتیبانی فنی
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای کامیوتر و فناوری اطلاعات IT
- داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط
- آشنایی با دیتابیس و Queri
- آشنایی با سیستم عامل لینوکس
- آشنایی با مفاهیم صنعت پرداخت الکترونیک
- آشنایی با الزامات شاپرک
- مدیریت استرس
- توانایی کار تیمی
- مسئولیت پذیر و منعطف
شرح وظایف:
- پشتیبانی و رفع باگهای نرمافزارهای داخلی
- کار با دیتابیس و تهیه گزارشات
- مستندسازی فرآیندها
- تجزیه و تحلیل و رفع مغایرتهای مالی
- نوع همکاری: تمام وقت
- محل خدمت: تهران
متقاضیان میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر، به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.