پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در چهار عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بهعنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده است. این سازمان با حفظ استانداردهای خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.
پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برای تکمیل نیروی انسانی خود در چهار عنوان شغلی Account Manager، کارشناس حسابداری فروش، کارشناس برنامهریزی و تحلیل محصول و کارشناس برنامهریزی (عملیات) دعوت به همکاری میکند.
Account Manager
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مدیریت، بازرگانی، کسبوکار و صنایع
- داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط
- آشنایی با اصول و فنون مذاکره
- آشنایی با قوانین مالی
- آشنایی با قوانین حقوقی در حوزه قراردادهای پیمانکاری
- توانایی تعامل با مشتریان بزرگ
- توانایی در ارائه گزارشات عملکردی و تحلیل محتوا
- آشنایی با مدیریت پروژه
شرح وظایف:
- تهیه صورت وضعیت کارکرد ماهیانه هر مشتری
- پیگیری و دریافت فاکتورهای مالی و صورتحساب هر مشتری
- تهیه گزارش از روند وصول مطالبات معوق
- تهیه گزارش از روند نصب و پشتیبانی و جمع آوری دستگاه ها از لحاظ کیفی و کمی
- تهیه گزارش عملکرد کلی از خدمات ارائه شده به مشتری
- تهیه گزارش از شکایات مشتری و نتایج رسیدگی به آنها
- تهیه گزارش از وضعیت تعاملات با ستاد
- نوع همکاری: تمام وقت
کارشناس حسابداری فروش
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مالی و حسابداری
- داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط
- تسلط بر قوانین مالی و حسابداری
- آشنایی با قوانین حقوقی در حوزه قراردادهای پیمانکاری
- توانایی تعامل با مشتریان بزرگ و برقراری ارتباط سازنده
شرح وظایف:
- پیگیری وصول مطالبات از مدیران پروژه مربوطه
- دریافت اطلاعات و گزارشات مربوط به صورت وضعیت های درآمدی از مدیران پروژه
- تطبیق صورت وضعیت های صادر شده با میزان خدمات ارائه شده
- تهیه گزارش های دوره ای یا موردی از وضعیت مالی و اجرایی هر پروژه از لحاظ کمی و کیفی
- پیگیری تهیه و ارسال صورت وضعیت های هر پروژه در مدت زمان مقرر
- برقراری ارتباط مستقیم با مدیران هر پروژه به منظور دریافت جزییات اقدامات و خدمات ارائه شده به کارفرما
- ارائه گزارشات دوره ای به منظور کنترل وصول مطالبات تمامی پروژه های درآمدی
- نوع همکاری: تمام وقت
کارشناس برنامهریزی و تحلیل محصول
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای مدیریت، بازرگانی، کسبوکار و یا مهندسی صنایع
- داشتن حداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط
- توانایی تحلیل بازار
- نتیجهگرا
- آشنایی با نرمافزارهای کنترل پروژه
شرح وظایف:
- بررسی و تحلیل رقبا، بازار، مشتریان و محصولات موجود در صنعت پرداخت الکترونیک
- بررسی ترندهای بازار ایران و جهان و بنچ مارکینگ
- ایدهپردازی، تعریف، طراحی و باز طراحی مدل کسبوکار محصولات جدید و فعلی و ارتقا ارزش پیشنهادی
- شنایی فرصت های جدید جهت گسترش دامنه همکاری با برندها و کسبوکارهای مختلف
- جمع آوری و تحلیل داده های کسبوکار به جهت ارزیابی، بهبود و توسعه محصول یا خدمات
- تدوین استراتژی های توسعه محصول، بازاریابی، فروش و برندینگ
- ارزیابی و اندازهگیری اثربخشی برنامهها و استراتژیهای در پیش گرفته شده
- تعریف و تحلیل KPI برای کسبوکار و تدوین داشبورد مدیریتی
- بررسی و تحلیل میزان پیشرفت محصولات مطابق با اهداف تعیین شده
- تدوین مدل کسبوکار برای محصولات و خدمات جدید
- کنترل پروژه و ارائه گزارشهای مدون از وضعیت پیشرفت پروژه
- نوع همکاری: تمام وقت
کارشناس برنامهریزی (عملیات)
شایستگیهای کلیدی:
- دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشتههای مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع
- داشتن حداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط
- علاقهمند به یادگیری
- دارای روحیه کار تیمی
- انعطافپذیری
- آشنایی با نرمافزارهای کنترل پروژه
شرح وظایف:
- برنامهریزی OKR و بودجه
- کنترل پروژه
- ارزیابی عملکرد
- تهیه گزارشات و تحلیل آنها
- نگهداری و بهروزرسانی داشبوردها
- کنترل فرآیندهای عملیاتی
- پایش عملکرد و اهداف بودجه
- رصد و تحلیل باشگاه پذیرندگان و جشنواره ها
- طراحی، بررسی و تحلیل متن و هزینه- درآمد قراردادها
- مستندسازی دستورالعمل های انجام کار
- محاسبات صورت وضعیت پیمانکاران
- تحلیل صنعت و رقبا
- نوع همکاری: تمام وقت
متقاضیان میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر، به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.