راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از بخش امور مهندسی این شرکت بازدید کرد

مدیریت امور مهندسی پرداخت الکترونیک سپهر که از سال ۱۳۹۹ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، علاوه بر افزایش سرعت خدمات پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان، موفق به‌صرفه جویی قابل‌توجه ارزی در زمینه بازگشت دستگاه‌ها به چرخه مصرف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر،‌ بابک رهنماپور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر از مدیریت امور مهندسی این شرکت بازدید کرد. در این بازدید مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن ابراز رضایت از فضای آرامبخش این واحد بر تأثیر مثبت ارگونومی سازمانی به بهبودی عملکرد کارکنان تاکید کرد.

رهنماپور با اشاره به اهمیت توجه به استانداردهای روز دنیا در زمینه مسائل ایمنی و سیستم‌های اطفا حریق از اقدامات انجام شده در این خصوص تقدیر کردند. ایشان در ادامه بازدید ضمن ارائه نکاتی در خصوص تسریع امور تعمیر و بهبود فرآیندهای کنترل کیفی بر استفاده از روش‌های روز دنیا در تعمیر دستگاه‌های اندرویدی و استفاده از ظرفیت کنترل کیفیت تاکید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.