راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند، پیشرو در تولید کارت‌خوان‌های مدرن با قابلیت پرداخت موبایلی

بحث پرداخت موبایلی روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شود. اخیراً نیز بانک مرکزی جمهوری اسلامی سامانه کهربا را راه‌اندازی کرده تا کاربران بتوانند به‌وسیله موبایل از طریق کارت‌خوان پرداخت‌های خود را انجام دهند.

به گزارش راه پرداخت، هرچند که اکنون بخش عمده‌ای از دستگاه‌های کارت‌خوان قابلیت پرداخت با موبایل را ندارند اما رفته‌رفته شرکت‌ها به سمت تولید کارت‌خوان‌هایی می‌روند که قابلیت پرداخت از طریق موبایل را داشته باشند. شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند، نیز یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه است که توانسته محصولات متنوعی را در این حوزه تولید کند.

هفته گذشته نیز هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه تلکام محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به غرفه شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند رفت و از آخرین دستاوردهای این شرکت بازدید کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند، یکی از فعالین در صنعت بانکداری و پرداخت کشور است که در سال 1388 با همت گروهی از متخصصان جوان و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های برتر کشور و باهدف ارائه خدمات نوین در حوزه انفورماتیک، بانکداری و پرداخت الکترونیک تأسیس شد.

 هدایت هوشمند با بیش از یک دهه فعالیت در این صنعت توانسته با اخذ مجوزهای پرداخت یاری، پرداخت سازی، راهکار کارت‌خوان موبایلی و همچنین اخذ چندین تندیس زرین از سازمان‌ها و مؤسسات معتبر جایگاه خوبی را در این صنعت کسب کند.

از دیگر افتخارات شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند، احداث و راه‌اندازی کارخانه‌ای مدرن در حوزه تولید تجهیزات پرداخت و بانکداری الکترونیک در منطقه ویژه اقتصادی پیام بوده که فاز مطالعاتی این طرح از سال 1397 با کمک تیم‌های مهندسی و تحقیقاتی داخلی آغاز و خوشبختانه با همکاری صمیمانه مدیران و مسئولین محترم منطقه ویژه اقتصادی پیام در زمانی کوتاه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

این شرکت اکنون کارت‌خوان‌های هوشمند، کارت‌خوان‌های موبایلی، کارت‌خوان‌های GPRS بدون پرینتر، کارت‌خوان GPRS، کارت‌خوان‌های صنعتی، کارت‌خوان‌های تماسی و صندوق‌های فروشگاهی را تولید می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.