راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نکستیشن، ایستگاهی در فردا / رویداد تخصصی آینده نوآوری و فناوری در اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز به کار کرد

دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، امسال میزبان یک بخش کنفرانسی جدید است که زمینه اصلی آن «آینده» و نسبت نوآوری و فناوری در آینده زندگی جامعه است.

برخلاف بسیاری از برنامه مشابه در فضای اکوسیستم کارآفرینی که عمدتاً بر جنبه‌‌‌‌های فنی یا کسب‌وکاری متمرکز هستند، ایستگاه آینده در قالب ۴۰ سخنرانی‌، پنل‌، مصاحبه و ارائه متنوع به ابعاد انسانی نوآوری و فناوری‌ می‌پردازد و در آن متخصصانی از رشته‌های مختلف درباره آثار اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی آنها در فردای ایران و جهان صحبت خواهند کرد.

بخش نکستیشن از روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت، ساعت ۱۶ ا در سالن آمفی‌تئاتر پارک فناوری پردیس افتتاح شده و سپس در طول ۳ روز بعدی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در قالب ۶ فصل، فناوری‌هایی‌‌ که در بسیاری از گزارش‌های آینده‌پژوهی برای آنها آینده پررونقی تصویر شده به طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند: بلاکچین، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، کلان داده‌ها، رایانش ابری و فناوری‌های همگرا.

نکستیشن میزبان ۴ پنل چالشی درباره آینده‌نگری در اکوسیستم کارآفرینی کشور است که در آن موضوعاتی مانند آینده زیرساخت ابری (به بهانه بحران اخیر ابرآروان) مورد بحث قرار می‌گیرند. همچنین در ایستگاه آینده، ۴ مستند برجسته بین‌المللی درباره تاثیرات فناوری‌های جدید بر زندگی بشر به نمایش در‌می‌آید که تعدادی از آنها برای اولین بار در ایران پخش می‌شوند.

امسال نمایشگاه اینوتکس از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت و در محل پارک فناوری پردیس به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می‌شود و این امکان برای بازدیدکنندگان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سایت اینوتکس inotex.com، تمامی سخنرانی‌های نکستیشن را از طریق سایت به صورت زنده تماشا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.