راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نماینده پارک فناوری پردیس به عنوان رئیس جدید شاخه غرب آسیا و شمال آفریقا انجمن جهانی پارک‌های فناوری انتخاب شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس به عنوان رئیس جدید انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پیرو فراخوان در میان پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، جهت انتخاب ریاست جدید این منطقه، با توجه به نظرات و آرای گردآوری شده، امین رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اکثریت آرا به عنوان نماینده این منطقه در هیئت مدیران بین‌المللی انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری (IASP) برای ۲ سال آینده برگزیده شد. گفتنی است رئیس قبلی این انجمن لامیا بن مخلوف بوده است.

انجمن جهانی پارک‌های فناوری و نواحی نوآوری در سال 1984 تأسیس شده است و در حال حاضر مقر اصلی انجمن بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری در مالاگا اسپانیا مستقر است. این انجمن 6 زیرشاخه شامل آسیا و اقیانوسیه، غرب آسیا و شمال آفریقا، آفریقا، آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی و اروپا دارد و ایران در بخش غرب آسیا و شمال آفریقا با 350 عضو و 115 هزار شرکت فناورانه در 75 کشور حضور دارد.

مأموریت این انجمن ایجاد شبکه جهانی بین پارک‌های علمی و مناطق نوآوری به منظور رشد، بین‌المللی‌سازی و اثربخشی اعضا است. همچنین از جمله فعالیت‌های این انجمن می‌توان به ایجاد شبکه‌ای فعال از مدیران پارک‌های علمی، فناوری و تحقیقاتی، نوآوری‌ها و سایر زمینه‌های نوآوری، ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی جدید برای اعضا و شرکت‌های آن‌ها اشاره کرد.

برندینگ و افزایش ارتباطات جهانی اعضا، معرفی پارک‌ها در مجامع و نهادهای بین‌المللی، کمک به توسعه پارک‌های جدید و مناطق نوآوری از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

منبع روابط عمومی پارک فناوری پردیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.