پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همایش بینالمللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی در مرداد ماه برگزار میشود
سومین همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی در تاريخ 24 و 25 مرداد در مركز همايشهاي بينالمللي صداوسيما برگزار میشود. این همايش با هدف گسترش شیوههای معرفی محصولات و برندهای داخلی از طریق فضای مجازی و اینترنت با توجه به اهمیت حضور و تبلیغات در بازارهای مجازی و با سخنرانی اساتید برجسته و صاحب نظر داخلی و بین المللی همراه با مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای صنعتی و تجاری نمونه کشور در بازاریابی و برندینگ اینترنتی برگزار میشود.
موضوعات همایش:
- بازاریابی و تجارت الکترونیک
- کارآفرینی و توسعه کسب وکار اینترنتی
- توسعه صادرات غیر نفتی با استفاده از اینترنت
- بومی سازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی
- مدلهای نوین درآمدزایی در فضای مجازی
- تجزیه و تحلیل وب سایت و برندسازی در فضای مجازی
- بررسی نمونهها و شرکتهای موفق بینالمللی
- بررسی برندهای موفق در فروش بوسیله وب مارکتینگ
- استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت
- شناخت ایدههای جدید و کم هزینه در بازاریابی اینترنتی
.
سخنرانان اصلی:
- دکتر علی اکبر جلالی- دبیر علمی همایش (عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران)
- دکتر محمود محمدیان (عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبایی)
- دکتر شهریار شفیعی (عضو هيئت علمی سازمان مدیریت صنعتی)
- دکتر جمشید عدالتیان شهریاری (عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز)
- دکتر قدرت سپیدنام (عضو هيئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد)
- ماروین لیائو (Marvin Liao)- مدیر ارشد ماركتينگ شرکت Yahoo
- بس ون دن بلد (Bas van den Beld )- مشاور ماركتينگ آنلاين شركت KLM
- کریستین هاکسون (Kiristjan M.Hauksson)- مدیر تبلیغات شرکت Microsoft
- ميكل دميب اسوندسن (Mikkel demib Svendsen) – مدير تبليغات و سئو شركت NOKIA
در پایان همایش به شرکت کنندگان گواهینامههای معتبر از مراکز علمی داخلی و بینالمللی اعطاء میشود. جهت کسب اطلاعات بیشترمیتوانید به سایت www.ebconference.com مراجعه کنید.