راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سامان ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان دارنده سیم‌کارت با مالکیت غیر را متوقف کرد

تمام مشتریان بانک سامان که از سیم‌کارت‌های با مالکیت غیر برای دریافت خدمات بانکی غیرحضوری استفاده می‌کنند، موظف به تملک و به نام زدن سیم‌کارت‌های خود شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، بر اساس قوانین جدید، تمامی بانک‌های کشور از جمله بانک سامان، برای افزایش امنیت تراکنش‌های برخط و همچنین کاهش موارد جعل و کلاه‌برداری، ملزم به توقف ارائه سرویس‌های بانکی برخط برای آن دسته از مشتریانی شدند که از سیم‌کارت با مالکیت غیر برای دریافت خدمات بانکی استفاده می‌کنند.

برهمین اساس، این دسته از مشتریان در آینده نزدیک هنگام دریافت خدمات برخط بانکی، نظیر انتقال وجه کارت به کارت، حساب به حساب، پایا، ساتنا، پرداخت قبوض و خرید شارژ و همچنین دریافت رمز یک‌بارمصرف و پیامک واریز و برداشت وجه با مشکل روبرو خواهند شد.

بانک‌ها موظف هستند که در هنگام انجام این تراکنش‌ها، نسبت به تطبیق کد ملی صاحب حساب با مشخصات صاحب سیم‌کارت از طریق سامانه شاهکار اقدام کنند. در صورت وجود مغایرت، ارائه خدمات غیر حضوری به افراد تا زمان اصلاح مشخصات هویتی سیم‌کارت متوقف خواهد شد.

این دسته از مشتریان باید در اولین فرصت نسبت به تملک سیم‌کارت خود اقدام کنند، همچنین اگر امکان تغییر مالکیت سیم‌کارت وجود ندارد، آن‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلت بانک سامان و همچنین مراجعه به یکی از شعب این بانک، نسبت به تغییر شماره تلفن همراه و ثبت شماره جدید تحت مالکیت خود اقدام کنند.

در همین ارتباط، شماره تماس ۰۲۱۶۴۲۲ (داخلی ۲) در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.