راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت اعتباری سهام عدالت و یارانه از هفته آینده ارائه می‌شود

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: از هفته آینده کارت اعتباری با پشتوانه سهام عدالت و یارانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسن روحانی امروز، ۱۸ فروردین‌ماه در جلسه هیات دولت گفت: «مردم برای گرفتن این کارت اعتباری نیاز به مراجعه حضوری به بانک‌ها ندارند و می‌توانند همه مراحل دریافت این کارت را به‌صورت اینترنتی انجام دهند.»

او افزود: «پشتوانه این کارت اعتباری می‌تواند سهام عدالت، یارانه یا اوراق دیگر باشد، اما یکی از پشتوانه‌ها برای بیش از ۴۰ میلیون نفر سهام عدالت است. اعتبار این کارت برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی برای هر نفر ۱۴ میلیون تومان و برای دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ۷ میلیون تومان است. بر این اساس یک خانوار سه نفره می‌تواند تا ۲۱ میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.»

به گفته رئیس جمهور این کارت اعتباری می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش داده و به آن رونق دهد. در این زمینه هفته آینده برای مردم توضیحات لازم ارائه خواهد شد.

در حال حاضر دو بانک ملی و تجارت زیرساخت‌ها‌ی لازم را برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت انجام داده‌اند، به‌طوری‌که بانک ملی اسفندماه ۱۳۹۹ و بانک تجارت از هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ اقدام به پرداخت تسهیلات به سهامداران کرده‌اند. افراد باید در هر یک از این دو بانک، حساب داشته باشند و از طریق اپلیکیشن‌های بانک اقدام به ثبت نام کنند.

منبع پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر
8 دیدگاه
  1. رضا می‌گوید

    اخه چ وامیه که فقط میتونی بری ماکارانی و پفک بخری مردم پول نقد میخان قرضاشونو بدن لباس بخرن پول برق و اب و گاز بدن ببینید افق کوروش و رفاه و وین چ سودی از این طرح میبرند چقدر پورسانت دادن ب دولت که کارت اعتباری بدن مردم و قابل خرید از این ۳ فروشگاه افق باشه کی 21 میلییون خرید میکنه .. وام یعنی پول یکجا دست طرف بیاد اگر قرار باشه خرید کنه باهاش خب همون قس وام رو میزاره برای خریدش هر ماه

  2. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا بانکهای دیگر کارت سهام نمی دهند همه که در بانک ملی و تجارت حساب ندارند

  3. ناشناس می‌گوید

    سلام.اگر شماره شبا بانک کشاورزی برا سهام عدالت ثبت شده باشه ولی در بانک ملی هم حساب داشته باشی کارت سهام عدالت مال بانک ملی بهشون کارت تعلق میگیره؟

  4. ناشناس می‌گوید

    بله واقعا ینی چی ؟!

  5. رامین می‌گوید

    همه بانکها ملزم به راه اندازی سامانه ارائه کارت اعتباری هستند. ولی درصورت نیاز میتونید با تغییر کارگزاری به بانک ملی و استفاده از اپلیکیشن اون بانک، اقدام به دریافت کارت اعتباری کنید

  6. ناشناس می‌گوید

    سلام شرایطش چی هست نقدمیدن پول رو الان من به عمل می رم پول لازمه

  7. Mousavi می‌گوید

    سلام چرا فقط با سهام عدالت میشه پس اونای که زیر نظر بهزیستی یا کمیته امداد هستن و سهام ندارن گناهشون چیه؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.