راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات جدید HP برای مدیریت یکپارچه قراردادهای آی‌تی

شرکت HP سرویس جدیدی راه‌اندازی کرده است که به شرکت های بزرگ دنیا کمک می‌کند تا با تعریف چارچوب‌هایی، قراردادهای متعدد خدمات آی تی خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند و عملکرد هر شرکت خدمات دهنده را ارزیابی کنند.

سرویس Multi-Supplier Integration شرکت HP که با نام MSI نیز شناخته می‌شود، به مدیران اطلاعاتی سازمان‌ها و دیگر مدیران تجاری کمک می‌کند با یک روش واحد کیفیت خدمات فناوری که در اختیار دارند را ارزیابی کنند. این سرویس همچنین روشی را در اختیار مدیران اطلاعاتی می‌گذارد که به کمک آن می‌تواند سرویس‌هایی را که دچار اختلال می‌شوند و برای ادامه حیات عملیات‌های مختلف به آن‌ها نیاز است، دوباره راه‌اندازی کنند.

«پیتر یِتس» مدیر مرکز راه‌اندازی این سرویس در گروه HP Enterprise Service Management در این باره توضیح داد: «این سرویس برای ۵۰۰ مشتری برتر ما ارایه می‌شود و مخصوص سازمان‌های بزرگ است. این‌ها شرکت‌هایی هستند که بیشترین هزینه را در حوزه IT پرداخت می‌کنند، بزرگترین قلمروی عملیاتی، گسترده‌ترین اثرات جهانی و بیشترین چالش‌ها را برای استفاده حداکثری از تمام توان خود دارند».

در گذشته شرکت‌های بزرگ معمولا برای پاسخگویی به نیازهای خود قراردادی را با یک شرکت ارایه دهنده خدمات فناوری تنظیم می کردند تا اگر در جریان استفاده از سرویس‌های مورد نظر خود دچار اختلال شوند با همان شرکت طرف قرارداد کار را پیش ببرند.

اما امروزه بیشتر شرکت‌ها قراردادهای متعددی برای دریافت خدمات مختلف در حوزه فناوری اطلاعلات دارند. هر چند این رویکرد قابلیت های بیشتری برای آنها فراهم می‌کند اما زمانی که مشکلی در کار پیش بیاید، کار بررسی و حل مشکل در مواجهه با شرکت های مختلف که هرکدام دیگری را مسئول مشکلات ایجاد شده می‌داند، دشوار و دردسر ساز است.

خدمات جدیدی که HP در این زمینه ارائه کرده است این امکان را فراهم می‌کند تا سازمان‌ها سرویس‌های ارایه شده توسط شرکت‌های مختلف را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشند، نحوه عملکرد هر سرویس دهنده را جداگانه ارزیابی کرده و مشکلات را ریشه یابی کرده و حل کنند.

منبع: همکاران سیستم

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.