راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید اپلیکیشن ستاره یک با رابط کاربری جدید

با استفاده از اپلیکیشن ستاره یک تمامی فعالیت‌هایی که در روز ممکن است افراد با آن مواجه شوند در قالب یک بستر و طی فرآیندهای ساده‌ای به‌صورت غیرحضوری و آنلاین قابل انجام است.

امکان نصب اپلیکیشن ستاره یک، بر روی سیستم‌های عامل اندروید و ios وجود دارد و در اپ استورهای اندرویدی گوگل پلی، مایکت و کافه بازار به ترتیب بیش از ۵۰۰ هزار، ۷۰ هزار و ۲۰۰ هزار نصب تا کنون داشته است. با انجام هر تراکنش در اپلیکیشن امتیازاتی تعلق میگرد که کاربران می توانند با مراجعه به منوی جایزه و تبدیل امتیاز به شانس در هر کدام از قرعه کشی های فعال شرکت کنند. امکان استفاده این اپلیکیشن در همه دستگاه‌ها و ابزارهای متنوع و متفاوت امکانات آن رابط کاربری بسیار مناسبی را به نمایش گذاشته است که از جمله اصلی‌ترین قابلیت نسخه جدید اپلیکیشن ستاره یک به شمار می‌آید.

از طریق این اپلیکیشن می‌توان با خرید شارژ فوق العاده، 20 تا 30 درصد بیشتر شارژ دریافت و بسته شارژ جوانان را با 100 پیامک رایگان درون شبکه‌ای همراه اول تهیه کرد. همچنین کاربران خانم با خرید شارژ بانوان 30 درصد شارژ بیشتر دریافت می‌کنند. در این اپلیکیشن فروش شارژ و بسته اینترنتی تمامی اپراتورها انجام می‌شود.

همچنین در این به‌روزرسانی، علاوه بر خرید شارژ و بسته اپراتورهای رایتل و ایرانسل، امکان پرداخت قبوض این دو اپراتور نیز فراهم شده است.

علاوه بر ارائه امکاناتی همچون خرید شارژ و بسته‌های اینترنت همه‌ی اپراتورها، کارت‌به‌کارت ، پرداخت انواع قبوض، امکان خرید بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی و خرید بلیط اتوبوس‌های بین شهری با امکان انتخاب صندلی از طریق این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.

مشترکین همراه اول نیز با مراجعه به قسمت پروفایل ستاره یک می‌توانند جزییات اعتبار و بسته فعال خود را مشاهده کنند.

در به‌روزرسانی که اپلیکیشن ستاره یک اخیرا داشته است، امکان خرید سیم‌کارت مورد نظر و تحویل آن در منزل برای کاربران فراهم شده است.

لازم به ذکر است بدون نیاز به رمز پویا با استفاده کیف پول داخل اپلیکیشن می‌توانید در سریعترین زمان ممکن سیم‌کارت، بسته‌اینترنتی، شارژ، بسته‌های مکالمه، بلیت اتوبوس، بلیت هواپیما خریداری و به راحتی قبوض خود را پرداخت کنید.

بخش‌های بیمه، پرداخت عوارض خودرو و شارژ اضطراری نیز به خدمات ستاره یک به‌زودی افزوده خواهد شد. همچنین در بخش کارت به کارت نیز به مرور به تعداد بانک‌ها افزوده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.