راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«تحلیل استراتژیک» بهترین کتاب حوزه کارآفرینی در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

کتاب تحلیل استراتژیک از انتشارات راه پرداخت برنده عنوان «بهترین کتاب تألیف یا ترجمه درکارآفرینی» در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل شد

بعد از پایان ثبت‌نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و حضور بیش از دو هراز و ۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، اختتامیه این دوره یکم اسفندماه به‌صورت آنلاین برگزار شد و برندگان این دوره معرفی شدند.

کتاب «تحلیل استراتژیک» از انتشارات راه پرداخت در این دوره برنده عنوان «بهترین کتاب تألیف یا ترجمه در کارآفرینی» در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل شد. پیش از این در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز بهترین کتاب تألیف یا ترجمه در حوزه کارآفرینی به کتاب «بلاکچین و قانون» و گروه راه پرداخت تعلق گرفت بود.

کتاب تحلیل استراتژیک که با حمایت  شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در مهرماه ۱۳۹۹ در راه پرداخت به چاپ رسید، در خصوص رویکردی است که در فارسی تحت عنوان آنالیتیکس نیز از آن یاد می‌شود و تاکید زیادی بر روی بهره‌گیری از داده‌هایی دارد که سازمان‌ها در اختیار دارند. نکته اصلی کتاب تحلیل استراتژیک این است که شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ با حجم زیادی از داده مواجه هستند که یا نمی‌توانند از آن بهره‌برداری کنند یا اصلاً از وجود چنین ثروت عظیمی در اطراف خود کاملاً بی‌خبرند. این کتاب را می‌توانید از فروشگاه راه پرداخت تهیه کنید.

انتشارات راه پرداخت به‌عنوان ناشر تخصصی فناوری و نوآوری ایران حدود دو سال است که کتاب‌های متعددی را در زمینه فناوری‌های مالی و نوآوری منتشر کرده و قرار است تا پایان سال نیز ۱۵ کتاب جدید را در حوزه‌های مختلف و متنوع مالی به چاپ برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.