راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بررسی هفتگی بینوست از بازار رمزارز / ورود نقدینگی بازار به سمت آلت‌کوین‌ها

تحلیل بازار رمز ارزها، به دلیل حجم بازار کم در مقایسه با سایر بازارها، رفتار پیش‌بینی‌ناپذیر معامله گران بزرگ و در برخی موارد اعمال قوانین جدید، به‌مراتب پیچیده‌تر از سایر بازارهای مالی است.

برای موفقیت در بازار رمزارز ها، توجه به رفتار سرمایه‌گذاران هوشمند در کنار تحلیل و تصمیم‌گیری شخصی بسیار مهم است و شما را از روندهای بزرگ صعودی و پرسود مطلع و از سقوط‌های وحشتناک نجات می‌دهد.

مجموعه مشاوره و مدیریت سرمایه‌گذاری بینوست، با بررسی شاخص‌های کلان بازار رمزارز ها، روندهای اصلی بازار را رصد می‌کند و بر این اساس محتمل‌ترین سناریوهای ممکن را شبیه‌سازی و واکنش هوشمند سرمایه‌گذاران کلان را پیش‌بینی می‌کند.

طبق پیش‌بینی صورت گرفته در سناریوی 2 شماره اول بینوست ریپورت همان‌طور که انتظار می‌رفت، قیمت بیت‌کوین از سطح مقاومتی 41 هزار دلار عبور کرد و حداقل در طی 15 روز گذشته میزان رشد قیمتی بیت‌کوین در حدود 50 درصد بوده است.

نمودار شماره یک

سلطه بیت کوین نیز در دو هفته گذشته مطابق با پیش‌بینی‌ها عمل کرده و با ریزش به باند 60 درصد مطابق با آنچه احتمال می‌رفت منجر به رشد آلت‌کوین‌های پرحجم بازار شد.

نمودار شماره 2

نمودار حجم پول آلت کوین‌ها به‌خوبی نشان‌دهنده پیش‌بینی درست و ورود نقدینگی به آنها در طی دو هفته گذشته بوده است که منجر به رشدهای بالا در آلتکوین‌ها نیز شد.

نمودار شماره3

برای مطالعه تحلیل بازار رمز ارزها و پیش‌بینی تحولات قیمت بیت کوین و روند بازار، می‌توانید بینوست ریپورت را دانلود و مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.