راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین روز از الکام‌پیچ، روزی برای سلامت و‌ توان‌یابی

شیدا ملکی- خبرنگار/ میزبانی موزه ارتباطات از بخش الکام‌پیچ، رویداد جانبی الکام‌استارز، در شرایطی ادامه دارد که طی دو روز گذشته بیش از ۲۴ تیم به شکل حضوری و آنلاین درباره ایده‌های خود توضیحاتی ارائه داده و از پروژه خود دفاع کردند. همچنین سومین روز الکام‌پیچ، با حضور گروه‌های توان‌تک و دانش‌آموزی در بخش عصرگاهی رنگ و بویی متفاوت نسبت به دو روز گذشته پیدا کرد.

چهارمین رویداد توان‌تک (Tavan Tech) با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، با حضور استارت‌آپ‌های موفق در حوزه معلولیت با هدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان‌یابان در الکام‌استارز حاضر شده است. برگزاری بخش توان‌تک یکی از رویکردها برای تحقق شعار فرصت‌های برابر در فناوری و دسترسی‌پذیری رویداد الکام‌استارز است.

۱۵ داور نیز امروز گروه‌های حاضر بخش رقابت الکام‌استارز را به شکل آنلاین و حضوری ارزیابی کردند. برخی از داوران خود از فعالان حوزه فناوری و استارت‌آپ ‌هستند و تجربه چالش‌های پیش‌روی ایده‌پردازی تا اجرای یک استارت‌آپ را تجربه کرده‌اند. رسول قربانی (سردبیر پایگاه تحلیلی خبری راه‌پرداخت)، تبسم لطیفی (مدیرعامل مامان‌پز)، حسین مزروعی (مدیرعامل آواگیمز) میثم زرگرپور (معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآفرین)، امیرحسین محمدی(‌مدیر توسعه کسب‌وکار، پشوتن) پورزشک (مدیرعامل پادرو) بخشی از داوران هستند.

همچنین امیر زاهدی (نماینده ایرانسل و کارشناس حوزه نوآوری ایرانسل)، لنا وفایی (مدیرعامل پیاده)، پانته‌آ دیداری (مدیرعامل داستان من)، کامران خوشی (کارآفرین)، وحید رجلبو (مدیرعامل استارت‌آپ توانیتو)، محمدحسین محسنی (مدیرعامل پازلی)، ژوبین علاقه‌مند (مدیرعامل شرکت لیان)، رضا سخن‌سنج (مدیر روابط‌عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد) و هاجر حکیمی (مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد) در جایگاه داوران روز سوم به شکل حضوری و آنلاین در الکام‌پیچ حاضر شدند.

در نوبت صبح، تمرکز بیشتر بر ایده‌های حوزه بهداشت و سلامت بود و ۸ گروه از ایده‌پردازی تا اجرای عملکرد خود را برای داوران شرح دادند. پویا حسین چاقویی از تیم Straiberry ، گسترش افزار سلامت نیماد با ارائه سپهر ساغری اپلیکیشنی در حوزه تجهیزات پزشکی را به شکل آنلاین ارائه داد. Petapp نیز با ارائه و اجرای سیدامیر هاشمی از ایده خود در حوزه سلامت و بهداشت گفت. سعید جعفری از گروه  Shafamedtour هم به شکل حضوری از اپلیکیشن خود با موضوع سلامت الکترونیک جزئیاتی را بیان کرد. همچنین FeverGadget با اجرای محسن مقدم، راتا با توضیحاتی از علیرضا نظری، تیک‌تاک با توضیحاتی از محسن گلستانی و همچنین سامه آرا با ارائه‌ای از رامین صادقی گروه‌های شرکت‌کننده در بخش صبحگاهی بودند.   

گروه‌های شرکت‌کننده در بخش عصرگاهی همگی در گروه توان‌تک جای داشته و به شکل آنلاین به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه‌های خود پرداختند. خدمات لجستیک کانبان با ارائه شاهرخ مؤذن، هوشمندسازی خودرو برای ناشنوایان و کم شنوایان با ارائه زینب اسماعیلی، سیستم سازگاری چرخ‌خیاطی برای معلولین با ارائه معصومه حسن‌زاده، myramp با ارائه‌ای از محمدعلی فیروزان و همچنین اپلیکیشن فعالیت بدنی برای افراد آسیب نخاعی با ارائه فریبا محمدی، پنج گروهی بودند که در بخش دوم حاضر شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.