راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین روز از رویداد الکام‌پیچ با حضور ۱۳ تیم برگزار شد / دریچه‌ای به روی خلاقیت

الکام‌پیچ دو روز آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و نتایج نهایی داوری ۴ بهمن‌ماه اعلام می‌شود

شیدا ملکی- خبرنگار/ دومین روز از رویداد الکام‌پیچ با حضور ۱۴ داور و ۱۳ تیم شرکت‌کننده به شکل آنلاین و حضوری برگزار شد. تیم‌های حاضر همانند روز نخست توضیحاتی درباره محصول خود ارائه دادند و این رویداد با اظهارنظر داوران و فعالان استارت‌آپی طبق برنامه‌ریزی اعلام شده دنبال شد. الکام‌پیچ دو روز آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و نتایج نهایی داوری ۴ بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

روز دوم رویداد الکام‌پیچ بیشتر به دفاع استارتاپ‌‌های حوزه فناوری مالی اختصاص داشت. در مرحله بعد سرگرمی، خدمات گردشگری، ترجمه، موسیقی، پزشکی و اپلیکیشنی در حوزه ارائه خدمات خاک‌سپاری در این رویداد حاضر شدند. بخش صبحگاهی ارائه ۸ تیم و حضور ۷ داور به کار خود پایان داد تا در بخش عصرگاهی شاهد حضور ۵ تیم و اظهارنظر ۷ داور دیگر باشیم.

مینا والی، مدیرعامل راه پرداخت، رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، حسین مزروعی، آواگیمز، قائمی نیا، نماینده ایرانسل و کوچ شتاب‌دهنده کهکشان، هادی فرنود، مدیرعامل کاموا داوران حضور بخش صبحگاهی بودند و سید علی موسوی، از صندوق نوآفرین و میلاد قاسم زاده، از تیم توسعه کسب‌وکار فناپ به شکل آنلاین تیم داوری را همراهی کردند.

سپارکس یک سامانه دادوستد ایمن است که ‌هیربد لطفیان به عنوان نماینده این گروه از ایده و اجرای اپلیکیشن طراحی شده به شکل حضوری در محل موزه پست و ارتباطات دفاع کرد. تلبورس نیز یک پلتفرم در حوزه بورس بود که سید علی‌اکبر تقوی درباره چگونگی ساخت و عملکرد این پلتفرم توضیحاتی را به داوران حضوری و آنلاین بخش صبحگاهی ارائه داد. در ادامه شاهد یک پلتفرم شبکه اجتماعی در زمینه موسیقی با نام لیگ جهانی موسیقی با ارائه پدرام بهاآبادی بودیم.

پلنو، پلتفرم برنامه‌ریزی و رزرواسیونی است که حامد قاسمی به شکل آنلاین درباره آن توضیحاتی ارائه کرد. همچنین تسام با ارائه امین کاشانی، ترنج با ارائه بردیا جبارزاده پلتفرمی در حوزه ترجمه بود و محمد حسنی نیز با ارائه محصول CashCool در حوزه مالی به نمایندگی از گروه خود این برنامه را تشریح کرد. در پایان‌بخش صبحگاهی نیز دانیال درخشان‌فر با ارائه محصول بهشت‌یار، سامانه اینترنتی خدمات خاک‌سپاری و ترحیم را تشریح کرد.

بخش عصرگاهی این رویداد با حضور پررنگ‌تر داوران آنلاین ادامه پیدا کرد. لنا وفایی، مدیرعامل پیاده، کتایون سپهری، علی آجودانیان، مدیرعامل ویرگول، مهدی ملکی، مدیر توسعه کسب‌وکار پادیوم، مانی قاسمی، مدیرعامل دیجیاتو به شکل آنلاین همراه الکام پیچ بودند. قائمی نیا، نماینده ایرانسل و کوچ شتاب‌دهنده کهکشان و همچنین جلال سمیعی به شکل آنلاین در بخش داوری حاضر شدند.

پاکلین با ارائه مجید صادقی علویجه،  Hana Gallery توسط مینو جهانشاد ارائه شد و علیرضا قربانی، دکتر جواب را برای داوران ارائه کرد. تورولند با ارائه علیرضا پیر بود و در نهایت الهه نخعی یک پلتفرم تخصصی برنامه‌نویسی حوزه کودک و نوجوان را به شکل آنلاین برای داوران ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.