راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد

شواری داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز (۲۸ دی ۹۹) به مدت ۲ روز به‌صورت آنلاین به بررسی و انتخاب کاندیدای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت‌کننده در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران می‌پردازد. شورای داوری هرسال پس از پایان مرحله اول داوری، در هر گروه از میان سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بیشترین تعداد رأی را دارند ۵ اثر را به‌عنوان کاندید بهترین سایت و اپلیکیشن سال انتخاب می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، مرحله اول داوری ۱ آذر ۹۹ آغاز شد و تا تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ادامه داشت. در این مرحله از بین ۲۰۳۵ اثر تائید شده و شرکت کرده در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، ۱۸۸۱ اثر در ۶۶ گروه توسط ۲۵۱۲ داور و با ثبت ۱۱۹۴۵۱ رأی مورد ارزیابی قرارگرفته است.

در مرحله اول داوری از یکسو به پیشنهاد داوران عمومی ۱۵۹ اثر از داوری خارج شدند و از سوی دیگر ۵۹۳ اثر نیز به دلیل دارا نبودن حدنصاب (۲۵ درصد رأی مثبت) حذف شدند.

در ادامه ۱۲ اثر هر گروه که بیشترین رأی را کسب کردند به‌عنوان کاندیداهای پیشنهادی به شورای داوری ارائه شدند. در همین راستا شورای داوری امروز و فردا با بررسی دقیق آثار از هر گروه حداکثر ۵ اثر را به‌عنوان کاندید معرفی خواهد کرد.

در ادامه با شروع مرحله سوم داوری از اول بهمن ۹۹، تمام داوران عمومی می‌توانند با مراجعه به پنل داوری مجدد در رأی‌گیری مشارکت کرده و از میان ۵ کاندید هر گروه یک اثر را به‌عنوان برترین اثر انتخاب و معرفی کنند. درنهایت در ۱ اسفند ۱۳۹۹ در هر گروه یک برنده به‌عنوان بهترین سایت یا بهترین اپلیکیشن معرفی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.