راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سه معاون صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

در احکامی از سوی علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونان نوآوری و توسعه فناوری، تسهیلات و تجاری‌سازی و برنامه‌ریزی صندوق منصوب شدند.

به گزارش روابط‌ عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علی وحدت، در احکامی جداگانه رضا قربانی را به‌عنوان معاون نوآوری و توسعه فناوری، روح‌الله ذوالفقاری را به‌عنوان معاون تسهیلات و تجاری‌سازی و یاسر عرب‌نیا را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی این صندوق منصوب کرد.

در حکم رضا قربانی، استفاده از قابلیت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، بزرگ‌ترین نهادمالی در کشور برای حل مسائل کلان و راهبردی، جریان‌سازی و توسعه فناوری‌های نوظهور و ایجاد هماهنگی بین نهادها، سازمان‌ها و ذی‌نفعان تأثیرگذار بر توسعه فناوری‌ها از اهداف این معاونت اعلام شد.

همچنین می‌توان از ارائه ضمانت‌نامه و انواع تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد نوآوری در ارائه خدمات متناسب به آن‌ها، شبکه‌سازی و استفاده از ظرفیت نهادهای واسط مالی برای توسعه خدمات حمایتی صندوق و نیز اعطا تسهیلات به نهادهای مشخص شده در اسناد بالادستی به عنوان مهم‌ترین اهداف معاونت تسهیلات و تجاری‌سازی، یاد کرد که این مسئولیت را روح‌الله ذوالفقاری بر عهده دارد.

وحدت در حکم عرب‌نیا، که پیش از این در سمت معاون ارتباطات بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی مشغول به خدمت بود، ارتقای کیفی فرآیندها، انجام مطالعات، تحلیل‌های راهبردی و برنامه‌ریزی برای تعالی و توسعه خدمات و نیز پایش و ارزیابی عملکرد صندوق نوآوری را از اهداف مهم معاونت برنامه‌ریزی برشمرد.

پیش از این قربانی و ذوالفقاری در سمت معاون تسهیلات و معاون برنامه‌ریزی این صندوق فعالیت می‌کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.