راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گسترش بازار امنیت در معاملات آنلاین با تضمین‌چی

تضمین‌چی، سامانه امن معاملات آنلاین که چندی پیش از آن رونمایی شد(+) سرویس پیامکی را به خدمات خود اضافه کرد. تضمین‌چی که نسخه جدید اپلیکیشن آن برای عموم به‌زودی منتشر می‌شود با ارائه سرویس پیامکی از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۱۴ این امکان را ایجاد کرده تا فروشندگان و خریداران زمانی که کالاهای موردنظرشان را در پلتفرم‌های آنلاین از قبیل دیوار، شیپور و اینستاگرام یا سایر موارد ملاحظه و انتخاب می‌کنند به‌راحتی، خریدوفروش خود را در امنیت کامل و به‌صورت تضمین‌شده انجام دهند و از هرگونه کلاهبرداری در امان بمانند و خیالشان راحت باشد.

به گزارش روابط عمومی تضمین‌چی، زمانی که مخاطبان عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۱۴ تضمین‌چی پیامک کنند ابتدا پیامکی دریافت خواهند کرد که ورود آنها را به تضمین‌چی خوشامد می‌گوید. سپس ظرف مدتی کوتاه، پشتیبانِ تضمین‌چی با ایشان تماس می‌گیرد و درخواست خرید یا فروش را ثبت می‌کند. خریدار ممکن است کالا را در هر پلتفرمی رویت کند ولی به هر دلیل اعتماد کافی را برای خرید نداشته باشد.

تضمین‌چی حلقه مفقوده اعتماد در معاملات آنلاین است لذا پس از دریافت اطلاعات فروشنده و کالای موردنظر از خریدار، با فروشنده تماس می‌گیرد و در خواست خرید را به اطلاع فرد می‌رساند. پس از ثبت اطلاعات فروشنده، لینکی جهت پرداخت برای خریدار ارسال می‌شود. خریدار مبلغ را پرداخت می‌کند و طبق توافق صورت‌گرفته، کالا را برای خریدار ارسال می‌کند. زمانی که خریدار دریافت کالا را تأیید کرد، مبلغ کالا به‌حساب فروشنده واریز می‌شود.

در آینده نزدیک با انتشار نسخه جدید اپلیکیشن تضمین‌چی، این فرایند علاوه بر تداوم سرویس پیامکی از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت نیز امکان‌پذیر خواهد شد. مخاطبان همچنین می‌توانند هر سؤالی را که در زمینه معاملات آنلاین داشته باشند از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴ ارسال کنند تا از پشتیبانی تضمین‌چی با ایشان تماس گرفته شود و سؤال یا درخواست ایشان بررسی شود.

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین است که خرید و فروش‌های اینترنتی را تضمین می‌کند. در تضمین‌چی مطابق توافق خریدار و فروشنده، تحویل به‌موقع کالا یا خدمات به خریدار و پرداخت وجه به فروشنده تضمین می‌شود. بعد از توافق، خریدار مبلغ معامله را به‌حساب فروشنده در تضمین‌چی واریز می‌کند که امکان برداشت وجه برای فروشنده وجود ندارد تا زمانی که کالا به خریدار تحویل داده شود.

زمانی که خریدار تحویل کالا را تأیید کند، امکان برداشت وجه برای فروشنده ایجاد می‌شود و پس از آن فاکتور نهایی با درج کد ملی خریدار، فروشنده و مشخصات کالای مبادله شده صادر می‌شود.

در صورت بروز هرگونه مغایرت، کالای موردنظر مرجوع شده و وجه معامله به‌حساب خریدار در تضمین‌چی باز می‌گردد. تضمین‌چی برای فعالیت خود تمامی مجوزهای لازم را شامل اینماد، نشان ملی ثبت، مجوز پرداخت‌یاری از شاپرک، مجوز انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دریافت کرده است.

منبع روابط عمومی تضمین‌چی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.