راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از بستر امن معاملات آنلاین تضمین‌چی

روز گذشته از اولین نسخه سامانه تضمین‌چی رونمایی شد. در این سامانه مبادلات اینترنتی با امنیت بالا انجام می‌شود و از نسخه دوم این اپلیکیشن در پایان آذرماه رونمایی خواهد شد.

به گزارش راه پرداخت، تیم تضمین‌چی طی مدت سه ماه کار مطالعاتی و تحقیقاتی و شش ماه کار برنامه‌نویسیِ تیم متخصص در ۹۹/۹/۹ نسخه اول این سامانه را برای سیستم‌های عامل اندروید و آیفون، ارائه کرده است.

تجربه کاربریِ پیاده‌سازی شده در این اپلیکیشن به نحوی طراحی شده که تمامی افراد جامعه با سنین مختلف بتوانند برای انجام معاملات خود در انواع پلتفرم‌های آنلاین به‌راحتی اقدام کنند. تضمین‌چی هیچ محدودیتی را برای کاربران عضو در پلتفرم‌های اینترنتی یا شبکه‌های اجتماعی در نظر نگرفته است. لازم به ذکر است تضمین‌چی ابزاری برای رهگیری و انجام معاملات آنلاین است. کافی است با چند کلیک ساده محصول یا خدمات را در تضمین‌چی بارگذاری کرد تا تجربه جدیدی از اطمینان و آرامش را در معاملات آنلاین داشت.

به لحاظ جغرافیایی نیز برای استفاده از تضمین‌چی محدودیتی وجود نخواهد داشت و دسترسی به بازارهای بزرگ و اصلی از این طریق تسهیل می‌شود. در تضمین‌چی مطابق توافق خریدار و فروشنده، تحویل به‌موقع کالا یا خدمات به خریدار و پرداخت وجه به فروشنده تضمین می‌شود و بعد از توافق، خریدار مبلغ معامله را به حساب فروشنده در تضمین‌چی واریز می‌کند که امکان برداشت وجه برای فروشنده وجود ندارد، تا زمانی که کالا به خریدار تحویل داده شود.

زمانی که خریدار تحویل کالا را تأیید کند، امکان برداشت وجه برای فروشنده ایجاد می‌شود و پس از آن فاکتور نهایی با درج کد ملی خریدار، فروشنده و مشخصات کالای مبادله شده صادر می‌شود. در صورت بروز هرگونه مغایرت، کالای موردنظر مرجوع شده و وجه معامله به‌حساب خریدار در تضمین‌چی بازمی‌گردد.

تضمین‌چی برای فعالیت خود تمامی مجوزهای لازم شامل ای‌نماد، نشان ملی ثبت، مجوز پرداخت یاری از شاپرک، مجوز انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را دریافت کرده است.

5 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    سلام
    در سایت تضمین چی نوشته است از کاربردهای آن ایمن سازی کار برای فریلنسرهاست، بدینصورت که مشکل دریافت پول از کارفرما را برای فریلنسرها حل می کند. ولی عملا چنین اتفاقی نمی افتد. چگونه می تواند در برابر کارفرمایی که کار را تحویل گرفته و تایید دریافت خدمت و محصول را نزده است، حمایت کند؟ نهایتا کارفرما خدمت فریلنسر را (مثلا) پس میفرستد بدون آنکه پولی پرداخت نماید و از آن خدمت استفاده می کند. زیرا خیلی از کارهای فریلنسری وقتی به سمع و بصر بقیه برسند عملا دیگر لو رفته و امکان کپی آنها وجود دارد.

  2. سمیه براتی می‌گوید

    این سرویس در حال حاضر فعال و قابل استفاده نیست. چطور اینهمه تبلیغ صورت گرفته در حالی که محصولی وجود نداره؟! ثبت نام در سایت هم نیست. مطمئنین لانچ‌شده؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.